Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vreemd probleem met sommige bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vreemd probleem met sommige bladeren

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    Ik heb nog een vraagje. 1 van mijn plantjes vertoont rare symptomen op de bladeren. Op sommige bladeren zie ik een rare doorlopende streep...alsof er water op heeft gelegen en is verkleurd.
    Weer andere blaadjes lijken doorzichtig..alsof ze aangevreten zijn...maar soms lijkt er nog een dun doorzichtig vliesje te zitten.

    Het was in het begin mijn mooiste stekkie...de blaadjes lijken zich sowieso wat anders (minder mooi) te ontwikkelen maar dat kan natuurlijk van de plantsoort zijn.

    Ik heb een foto bijgevoegd..de bladeren met problemen heb ik een rode circel omheen getekend. Misschien dat iemand er iets uit kan opmaken? klik op de afbeelding om in te zoomen
    [attachment=0:2248h7p7]probleemblaadjes.JPG[/attachment:2248h7p7]

    Alvast bedankt!

    Groeten, Stuntman Bart
    Attached Files

    #2
    Re: Vreemd probleem met sommige bladeren

    Ajoh dat is helemaal niet erg, gaat vanzelf wel weg en als dat het niet gaat is het niet zo erg, kan gebeuren en gehandicapt blad.

    Comment


      #3
      Re: Vreemd probleem met sommige bladeren

      Is een spoor dat een beestje achter gelaten heeft, niets om je zorgen over te maken.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Vreemd probleem met sommige bladeren

        wtf beestjes!

        ok zal me geen zorgen maken, hehe

        Comment


          #5
          Re: Vreemd probleem met sommige bladeren

          ik heb hetzelfde,bij mij is er door de regen blad en deel stengel afgegaan en later weer aangegroeid,heeft dit invloed op de takken die daar aan komen??
          mvg pplantje
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment


            #6
            Re: Vreemd probleem met sommige bladeren

            @ PPLANTJE neen hoor dit zal geen invloed hebben, de cannabis plant is een sterke plant en kan heus wat hebben.

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X