blad groeit goed, maar probleem+ foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ilovejonko
    Retired
    • May 2010
    • 6

    #1

    blad groeit goed, maar probleem+ foto's

    Korting op 420shop




    ze zeggen foto's zeggen meer dan 1000 woorden maar zal toch nog wat info geven;
    - ze staan buiten het is een jack herrer stekje ( zeggen ze) ik heb hem nu 2 weken en gaat neit goed sinds die buiten staat, er zit nog voeding in voor komende 2 weken blaadjes netjes na zonsonderdag ingeveveld en water gegeven, op de onderkant van het blad zit geen spint of andere beestjes?

    wat is dit?

    greetz ilovejonko
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #2
    Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

    Hoi ik denk te nat .



    Greetzz GG

    Comment

    • ilovejonko
      Retired
      • May 2010
      • 6

      #3
      Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

      te nat? mij werd gezegt dat je ze veel water moest geven, maar ook toen ik 2 dagen geen water gaf ging het effect maar door het begin met een kleine verwitteging van het blad, komt het neit doordat de zon zo fel is geweest? want ik neem aan dat je een buiten plant wel goed in de zon moet zetten.

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

        Beide denk ik .

        Zet hem snachts lekker binnen en overdag niet gelijk in de volle zon en geen water meer .

        Greetzz G

        Comment

        • ilovejonko
          Retired
          • May 2010
          • 6

          #5
          Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

          hoe bedoel je niet gelijk in de volle zon?
          buiten is het misschien s'nachts nog wel te koud ja maar hij staat buiten op een donkere plek, zal die anders misschien meer in de schaduw moeten staan en maar een paar uurtjes in de volle zon?
          en als dit het probleem zou zijn zouden de bladeren dan weer groen worden of sterven ze af en de plant begint weer gezond?

          greetz ilovejonko

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

            dat blad blijft zo maar de nieuwe bladeren zullen mooi zijn .

            Zet hem niet gelijk in de vollezon en geef minder water.

            greetzz gg

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

              je moet idd een plekje opzoeken waar de zon langzaam op komt en niet te veel water

              Comment

              • ilovejonko
                Retired
                • May 2010
                • 6

                #8
                Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

                okee is goed ik ga ermee beginnen ik zal foto;s plaatsen als update van hoe het gaat komende week

                greetz ilovejonko

                Comment

                • Abel
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 834

                  #9
                  Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

                  en geen voorlopig geen voeding geven

                  Comment

                  • ilovejonko
                    Retired
                    • May 2010
                    • 6

                    #10
                    Re: blad groeit goed, maar probleem+ foto's

                    zo jongens effe ene update.
                    de nieuwe blaadjes zie er aan komen zijn idd weer groen en de blaadjes zijn niet erger geworden!
                    heb hem sinds nu op een plekje staan waar die 1 a 2 uurtjes lichte zon staat en beetje regenwater gekregen ziet er goed uit thanks mensen!!

                    greetz ilovejonko

                    Comment

                    Bezig...