Mijn Shiva plantje heeft een probleem met haar bovenste bladeren (aan de toppen). Een roestige kleur die zowel aan de nerven als aan de randen aanwezig is en een lichte verkleuring van de bladeren zelf. Vooral langs de buitenkant wordt het zeer donker bruin tot zelfs grijs/zwart achtig met soms (vooral aan de uiteinden van de bladeren) lichtere stipjes. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Te veel water (heb laatste tijd wel meer water gegeven dan normaal), te warm of één f ander tekort? Mijn super silver haze heeft er ook een beetje last van.
enkele fotos:

Ik gebruik geen voeding, laat ze gewoon groeien op de beschikbare grond.
Mijn Super Silver haze heeft vanonder ook gelijkbare problemen als de lowryder van Buizerd en kleine zijtakjes die bijna voledig wit worden tot zelfs volledig afgestorven, allemaal vanonder aan de plant (en heeft nog minstens 6 weken te gaan
)
Te veel water (heb laatste tijd wel meer water gegeven dan normaal), te warm of één f ander tekort? Mijn super silver haze heeft er ook een beetje last van.
enkele fotos:

Ik gebruik geen voeding, laat ze gewoon groeien op de beschikbare grond.
Mijn Super Silver haze heeft vanonder ook gelijkbare problemen als de lowryder van Buizerd en kleine zijtakjes die bijna voledig wit worden tot zelfs volledig afgestorven, allemaal vanonder aan de plant (en heeft nog minstens 6 weken te gaan

Comment