Bladprobleem buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ex smoker
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2009
    • 50

    #16
    Re: Bladprobleem buitenkweek

    Nu staat het er zo bij, thanks voor de tips nog. had gewoon niet zo eigenwijs moeten doen met die kleine potten...
    Attached Files

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: Bladprobleem buitenkweek

      Zien er goed uit worden mooie planten.
      Goed water geven met dit weer je potten zijn zwart en die worden ook warm daar door verdamp er ook heel veel water
      blijf je volgen

      Gr Bella
      God was never on your side..

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Bladprobleem buitenkweek

        staan er nu heerlijk op komt goed, laat maar lekker groeien zo.

        grtz

        Comment

        • MotherGrower
          Retired
          • Mar 2010
          • 177

          #19
          Re: Bladprobleem buitenkweek

          Kijk zo fleurt men een tuin nou op Ziet er goed uit man.

          Grts MG

          Comment

          • ex smoker
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2009
            • 50

            #20
            Re: Bladprobleem buitenkweek

            Hmm niet over de kleur nagedacht...maar probeer ze elke dag zo veel mogelijk water te geven. Heb er nu ook 6 een week verduisterd en die gaan nu langzaam in de bloei.

            Comment

            • ex smoker
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2009
              • 50

              #21
              Re: Bladprobleem buitenkweek

              Nadat de plant was bijgetrokken krijgen ze weer een paarse zweem. Met name deze plant, hij is ook wat lichter van kleur. Ze krijgen nu een beetje Super PK eens in de week. Zou dit nog onvoldoende zijn? Andere planten hebben ook een beetje die paarse zweem maar deze hangt er weer slapjes bij ondanks dat ze genoeg water krijgt.

              P tekort?
              Attached Files

              Comment

              • ex smoker
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2009
                • 50

                #22
                Re: Bladprobleem buitenkweek

                Inspecteer ik net mn plantjes, zie ik op verschillende plantjes grijze waas over uiteinden van de bladeren. Is dit nu een schimmel? Fotootje zit erbij, iemand die het herkent? Mij lijkt het begin van meeldauw?
                Attached Files
                Last edited by ex smoker; 12 July 2010, 19:11.

                Comment

                • ex smoker
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2009
                  • 50

                  #23
                  Re: Bladprobleem buitenkweek

                  En ze beginnen er steeds minder goed uit te zien. Er is er 1 die gaat lekker de bloei in vormt al toppen maar de anderen lijken echt te stagneren. Geen idee wat het kan zijn, ik zie door de bomen het bos niet meer in alles wat ik op inet lees.
                  Attached Files

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: Bladprobleem buitenkweek

                    Mg tekort.

                    Comment

                    • ex smoker
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jun 2009
                      • 50

                      #25
                      Re: Bladprobleem buitenkweek

                      dit is er nog 1 die bovenin totaal niet wil gaan, wel kleine topjes beneden
                      veel paars aan de stelen en slappe bladeren ook..
                      Attached Files

                      Comment

                      • Abel
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 834

                        #26
                        Re: Bladprobleem buitenkweek

                        ga maar is gauw bitterzout halen ,dan zijn je problemen opgelost

                        Comment

                        • ex smoker
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jun 2009
                          • 50

                          #27
                          Re: Bladprobleem buitenkweek

                          Ff wat mg gehaald, ook een ph tester. Goedkoop cheap testjee van ecolife maar gaf wel aan dat de grond behoorlijk te zuur was...

                          Comment

                          • Rwiet
                            Stoner
                            Member
                            • Jun 2010
                            • 21

                            #28
                            Re: Bladprobleem buitenkweek

                            en werkt het? maat van me heeft hetzelfde probleem..

                            Comment

                            • ex smoker
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2009
                              • 50

                              #29
                              Re: Bladprobleem buitenkweek

                              Nu na 1 dag nog niks althans niet zichtbaar..denk dat ik nog een dag of 2 moet wachten voor eerste herstel zich toont?

                              Comment

                              • OnlineAlien
                                Expert Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2009
                                • 90

                                #30
                                Re: Bladprobleem buitenkweek

                                Zorgen dat je iedere max bloeivoeding geeft, geen visemulsie das enkel goed voor groei... Met je grotere potten zul je niet ver raken met voeding, veel te warm en je planten hebben voeding nodig en veel...

                                Je kunt je planten es goed bespuiten met voedingoplossing, zo nemen ze het via het blad sneller op.. Savonds elke dag es goed spuiten met bloeivoeding, normaal na 1-2 dage, zul je zien dat de gelere bladeren terug groen worden..

                                Grote planten met hitteweer, zuipt voeding, het zijn geen binnendwergen, dus zorg dat je geen gele bladeren onderin hebt door ze genoeg voeding te geven, anders krijgen ze allerlei kwaaltjes, en een zwakke plant is ook zwakker tegen beestjes en andere dingen..

                                Zorg voor gezonden planten dan krijg je ook geen andere aanvallen. Dat slijm kan wel schimmel zijn, maar wel een rare want tis nogal slecht weer voor schimmel, zou het wel verwijderen die bladeren waar er opzit..
                                Verwijder je wel de dode bladeren binnenin je plant, want je plant moet redelijk want dode bladeren heben, en die gaan beschimmelen, ik zou es goed kuisen diep binnenin tegen de hoofdstam...

                                Comment

                                Bezig...