Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Bladprobleem buitenkweek

    Magnesium hielp niet, ga nu weer verder op bloeivoeding!

    Comment


      #32
      Re: Bladprobleem buitenkweek

      Ik blijf maar aanklooien
      Slechtste plant gaat nu helemaal de verkeerde kant op,allemaal bruine plekjes op bladeren ik denk zelf aan calciumgebrek?
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Bladprobleem buitenkweek

        laat is foto's van de hele plant zien

        Comment


          #34
          Re: Bladprobleem buitenkweek

          alstu,iss dit nu een reactie op de magnesium die ik ze gegeven heb. Ik zie het op 2 andere planten heel licht. Paar donkere spikkels
          Attached Files

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Bladprobleem buitenkweek

              Ze staan al 3 weken in de bloei hoor, dan nog groeivoeding geven? ik heb nog visemulsie staan maar dat lijkt me toch niet? Deze reactie op die plant lijkt me toch duidelijk Calcium opname blokkade door teveel Magnesium? Ben ik nou eigenwijs?

              Comment


                #37
                Re: Bladprobleem buitenkweek

                oke ,dat is niet te zien op de foto,dus ik kan je geruststellen dat er niets aan de hand ,
                je plant is nu in de bloeifase ,en stoot daarom oude bladeren af om de voeding er uit te halen en naar de toppen te brengen,
                mijn Arjan Haze zit nu in de 6 week en heeft de zelfde kleur van blad
                maar ze krijgen elke morgen 6 liter water met 3ml super pk en de toppen zijn al flink dik
                DSC00038.jpgik kan nu geen foto laten zien want ze is nu verduisterd
                deze foto is van anderhalve week geleden

                Comment


                  #38
                  Re: Bladprobleem buitenkweek

                  Maar die zwarte plekken op de bladeren zijn toch niet normaal?

                  Comment


                    #39
                    Re: Bladprobleem buitenkweek

                    zolang de toppen goed blijven is er niets aan de hand en je heb ze te weinig super pk gegeven.
                    ga maar eens google zoeken naar super pk kweekschema de derde moet je hebben van www.online-grow

                    Comment


                      #40
                      Re: Bladprobleem buitenkweek

                      Overvoeding
                      Ze staan in grote potten met nieuwe aarde dus hebben geen voeding nodig
                      Stop met voeden en doe alleen water zijn zo mooie planten en niet teveel water geven.

                      Groentjes van Bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: Bladprobleem buitenkweek

                        Ok 2 tegenstrijdigheden in de laatste 2 post. Maar let op, ik hheb nog 3 planten vorige week in de bloei gezet door het licht naar 12 te zetten. Deze planten waren voordat ze de bloei in gingen supermooi. Nu zag ik deze week ook al gelijk dat de grote leaves geel begonnen te worden..? Deze hebben wel vorige week ietwat superpk meegekregen wat ik de andere ook gaf. Theelepeltje op 12liter water.

                        Comment


                          #42
                          Re: Bladprobleem buitenkweek

                          DSC00040.jpgDSC00041.jpgDSC00042.jpg

                          hier wat foto's van mijn arjans haze 3 zijn nu de zevende week in gegaan nog 5 weken te gaan
                          en zie je ook dat de plant oudere bladeren afstoot,maar de toppen zijn mooi groen
                          haal is een maatbekertje of een injektienaald ,
                          dan kan je ze elke dag super pk geven

                          Comment

                          Bezig...
                          X