Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
zou maar eens groeivoeding gaan halen ,bv Hesi op aarde
en 25 ml op 5 liter water geven s'morgens als het goed is moet s ávonds er beter uit zien
en zou dan zeker doorgaan met elke dag voeding
super pk is bloeivoeding en die begin je in tweede week 25 ml op 10 liter water te geven,
in de 5 week 50 ml op 10 liter water en elke dag geven
niet elke dag 10 liter ,maar begin met 4 liter
Ze staan al 3 weken in de bloei hoor, dan nog groeivoeding geven? ik heb nog visemulsie staan maar dat lijkt me toch niet? Deze reactie op die plant lijkt me toch duidelijk Calcium opname blokkade door teveel Magnesium? Ben ik nou eigenwijs?
oke ,dat is niet te zien op de foto,dus ik kan je geruststellen dat er niets aan de hand ,
je plant is nu in de bloeifase ,en stoot daarom oude bladeren af om de voeding er uit te halen en naar de toppen te brengen,
mijn Arjan Haze zit nu in de 6 week en heeft de zelfde kleur van blad
maar ze krijgen elke morgen 6 liter water met 3ml super pk en de toppen zijn al flink dik DSC00038.jpgik kan nu geen foto laten zien want ze is nu verduisterd
deze foto is van anderhalve week geleden
zolang de toppen goed blijven is er niets aan de hand en je heb ze te weinig super pk gegeven.
ga maar eens google zoeken naar super pk kweekschema de derde moet je hebben van www.online-grow
Overvoeding
Ze staan in grote potten met nieuwe aarde dus hebben geen voeding nodig
Stop met voeden en doe alleen water zijn zo mooie planten en niet teveel water geven.
Ok 2 tegenstrijdigheden in de laatste 2 post. Maar let op, ik hheb nog 3 planten vorige week in de bloei gezet door het licht naar 12 te zetten. Deze planten waren voordat ze de bloei in gingen supermooi. Nu zag ik deze week ook al gelijk dat de grote leaves geel begonnen te worden..? Deze hebben wel vorige week ietwat superpk meegekregen wat ik de andere ook gaf. Theelepeltje op 12liter water.
hier wat foto's van mijn arjans haze 3 zijn nu de zevende week in gegaan nog 5 weken te gaan
en zie je ook dat de plant oudere bladeren afstoot,maar de toppen zijn mooi groen
haal is een maatbekertje of een injektienaald ,
dan kan je ze elke dag super pk geven
Comment