Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

super help!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    super help!!!!

    Korting op 420shop
    hey allemaal zit met een vraag hoop dan ook dat iemand mij kan helpen

    me vriend zijn plantjes (blue mistic) beginnen problemen te geven
    het zijn binne plantjes ze zijn ong 3 en halve week geleden geplant

    de blaadjes beginnen aan de punt dood te gaan

    mijn probleem wat kan ik eraan doen

    ik weet precies hoeveel water ze moetsen hebben dat krijgen ze genoeg en
    om de dag nou schijnt de zon hier nie zo veel en warmte jah de kachels hier zijn uitgeschakeld zou het miss daar aan kunnen liggen zo jah wat kan ik daar aan doen ?
    en wat moet k ze aan voeding geven ???

    probleem is ook dak geen foto's kan maken
    me vriend moest hals over kop naar het buitenland dus hij heeft nie veel kunnen uitleggen

    zou iemand me aub kunnen helpen voor het mis gaat

    groetjes

    #2
    Re: super help!!!!

    hey, moeilijk te zeggen wat zonder fotos. geef je ze al voeding? meestal als je plantje al 3weken in de pot staat is de meeste voeding al op,en zeker bij groeiende plantjes, mss een voedingstekort; wat je wel kan doen is eens rondkijken bij bladproblemen kben er zeker van dat je jouw probleem zal vinden, grtz robby en veel suc6 we zullen je helpen in de mate we kunnen

    Comment


      #3
      Re: super help!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Sensi Lady View Post
      hey, moeilijk te zeggen wat zonder fotos. geef je ze al voeding? meestal als je plantje al 3weken in de pot staat is de meeste voeding al op,en zeker bij groeiende plantjes, mss een voedingstekort; wat je wel kan doen is eens rondkijken bij bladproblemen kben er zeker van dat je jouw probleem zal vinden, grtz robby en veel suc6 we zullen je helpen in de mate we kunnen
      nee ik geef nog geen voeding ik heb ook geen idee wat ik moet geven dat heeft me vriend niet gezegt
      ik zal daar ook een kijken hopelijk vindt ik iets

      bedankt :d

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: super help!!!!

          GetAttachment1.jpg

          GetAttachment.jpgk heb met een zeer rotte cam deze kunnen maken der zitte nou ook vliegjes bij zag k net
          lijken bijna fruitvliegjes maar de fleugels lijken een beetje wit groen weet niet of het jullie iets zegt

          hoop echt dat jullie me kunnen helpen

          Comment


            #6
            Re: super help!!!!

            Staan te koud en krijgen te weinig licht

            Comment


              #7
              Re: super help!!!!

              zeker weten ??

              me vriend belt me als het goed is morgen en dan vraag k hem gelijk naar de voeding
              enne kan iemand mij iets zeggen over die vliegjes want weet niet of dat kwaad kan

              ik had al zon vermoeden want de kachels zijn bij ons uitgeschakeld gelukkig schijnt de zon nu weer een beetje
              en de kachels gaan savonds weer aan hopen dat ze nu wat beter gaan

              in elk geval bedankt en als iemand nog iets weet of tips heeft graag

              Comment


                #8
                Re: super help!!!!

                Hey

                Ze krijgen alleszins niet genoeg licht, dat zie je omdat ze zo gestrekt zijn. Als je ze gaat verpotten, mag je ze tot aan de lobblaadjes (allereerste blaadjes, meest onderste blaadjes) onder de grond zetten, dus dat gedeelte van het stammetje dat nu nog boven grond steekt mag eigenlijk onder de grond steken.

                En tegen die vliegjes tja gewoon wat doe je tegen vliegjes lol ???
                Zo van die plakstrips kopen, er zijn toch heel veel soorten vliegenvangers op de markt???
                Kijk wel goed uit of je niet met de varenrouwmug zit, dat is wat erger dan de gewone ambetante fruitvliegjes en die moet je dan ook agressiever bestrijden dan met de alledaagse vliegenvanger. Zoek eens wat info op over de varenrouwmug voor alle zekerheid.

                Als ze te koud stonden, zou hun bladsteel paars zijn, denk ik en dat is op de foto's precies niet het geval.

                Succes nog

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: super help!!!!

                  oke bedankt voor de info heb me vriend aan de lijn gehad hij zei dak er goed aan gedaan had om ff info te vragen hier
                  hij kent deze site ook zei die

                  ik ga in elk geval ff uitzoeken hoe ik die stomme vliegjes kan herkennen want met mijn slechte ogen kan ik niet echt veel
                  zien aan die vliegjes helaas hoop dat ut in elk geval geen kwade vliegies zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: super help!!!!

                    k wil nog even iedereen bedanken voor de hulp me vriend is weer thuis en hij is er nog steeds helemaal blij mee :d

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X