lelijke plekken op de plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #1

    lelijke plekken op de plantjes

    Korting op 420shop
    DSC01782.jpgDSC01778.jpgDSC01777.jpgDSC01779.jpg

    De plantjes staan nu 3 weken buiten in de spaanse zon, ben van de week met 2 maal voeding geven begonnen.
    Denken jullie dat deze lelijke plekken komen omdat ik te vroeg ben begonnen met voeding of zou het ergens anders van komen?
    Als het door de voeding komt wat kan ik dan het beste doen naast het stoppen met voeding?
    Alvast bedankt voor het meedenken.
    sigpic
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: lelijke plekken op de plantjes

    Je planten staan in de volle grond dus je heb helemaal gen voeding nodig dat haalt de plant zelf uit de grond
    Dus zou er maar mee stoppen als ik jou was

    groetjes
    God was never on your side..

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #3
      Re: lelijke plekken op de plantjes

      Thx belladonna voor je snelle reactie.
      Ja ik was er al bang voor dat het te vroeg gegeven was, zou je dan ook geen bloei voeding geven?
      Dat heb ik vorig jaar namelijk wel gedaan.
      sigpic

      Comment

      Bezig...