Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gaatjes in de bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaatjes in de bladeren

    Korting op 420shop
    Hey,
    Sinds kort verschijnen er kleine gaatjes in mijn bladeren.
    Elke dag breiden deze uit, ik weet echt niet of het een beest is, of een ziekte ofzo.
    Hier enkele foto's:


    Hier zie je de gaatjes in de plant.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    #2
    Re: Gaatjes in de bladeren


    Dit is de foto

    Comment


      #3
      Re: Gaatjes in de bladeren

      Je foto is enorm wazig .

      Dit komt wss door beestjes, kijk eens op de onderkant van je bladeren.

      Je plantje staat buiten he?
      Mss een goed idee om wat insecticide spray te gaan halen, die zal je in de toekomst ook nog nodig hebben dus het is geen miskoop.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Gaatjes in de bladeren

        Ja, hij staat buiten.
        Op de onderkant van de bladeren is niets te zien. Ik heb mn plant ook al eens ingespoten met insecticide een paar dagen geleden maar het helpt precies niet.

        Comment


          #5
          Re: Gaatjes in de bladeren

          Het blad kan soms te rap groeien waardoor er gaten ontstaan, niets om je zorgen over te maken. Zijn hoogst waarschijnlijk maar een paar bladeren die dit symptoom hebben. Ligt soms aan de genetica of aan moeder natuur.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Gaatjes in de bladeren

            Heb dit 'probleem' ook bij mijn buitenplanten. Ik kan verders ook geen ongedierte bespeuren maar ik vind zo nu en dan wel eens slakken in onze gewone tuin. Msschn dat zij de boosdoeners zijn

            Comment


              #7
              Re: Gaatjes in de bladeren

              heb ik ook last van , ik heb wat potjes bier om 1 plant ingegraven en de volgende
              dag 20 slakken verdronken , wist niet eens dat er slakken in mijn tuintje
              rondkropen , nou ja beetje zielig voor maar moeten ze ook niet aan me plantjes gaan zittn

              Comment


                #8
                Re: Gaatjes in de bladeren

                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                Het blad kan soms te rap groeien waardoor er gaten ontstaan, niets om je zorgen over te maken.
                Als je in blad gaatjes hebt en je plant groeit nog, groeit het blad mee en dus ook de gaatjes...
                Dit was bij mijn plant ook zo, er heeft 1 keer een rupsje ingezeten waardoor er een aantal gaatjes waren... sindsdien niet meer gezien maar de gaatjes werden toch groter
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Gaatjes in de bladeren

                  miss bladluizen..
                  heb dit zelf ook gehad goed veel spraen met insecticide en aantal dagen herhalen en het is gestopt.
                  ik zag de beestjes ook niet goed zitten heel kleine zwarte puntjes verstopt op de kleinste plekjes:d
                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Gaatjes in de bladeren

                    Dan zal savjeeke eens op zoek moeten gaan naar beestjes en of deze verantwoordelijk zijn voor de gaten, kunnen idd ook van bladluizen afkomstig zijn. Maar eveneens van het groeien van het blad . (ik zag geen beestjes op de foto ).

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Gaatjes in de bladeren

                      Hey iedereen,

                      Dank u wel voor de hulp. De gaatjes zijn er nog altijd maar ze vermeerderen toch niet meer. Bladluizen kunnen het niet zijn aangezien ik hem een paar keer heb ingespoten met insecticiden. Ik denk dat het gewoon aan de plant lag.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Gaatjes in de bladeren

                        mischien ruikt je plantje naar kaas en heb je een muizen probleem ! ( grapje)


                        kaas met gaatjes :p

                        Comment


                          #13
                          Re: Gaatjes in de bladeren

                          Haha, mss is hij wel de Cheese soort aan het kweken.

                          Nee ff serieus welke soort is het eigenlijk?

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: Gaatjes in de bladeren

                            ik krijg ook gaatjes im mijn bladeren en mijn plantje staat binnen, is idd dat de bladeren te vlug groeien, mischien wat minder voedig geven

                            Comment


                              #15
                              Re: Gaatjes in de bladeren

                              Heb dit ook gehad en heb bij intratuin ECOSTYLE PLANTSCHOON TEGEN LUIZEN gehaald.
                              Was er zo vanaf plus het werkt ook nog tegen meer ongedierte.
                              Heeft mij iig super geholpen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X