Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nieuwlingen verkleuren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwlingen verkleuren

    Korting op 420shop

    #2
    Re: nieuwlingen verkleuren

    Geenf eens wat meer info over je grond, temetatuur, ...

    Als het de onderste lob blaadjes zijn die verkleuren is dit normaal indien het de gekartelde balderen zijn kan er eventueel iets mis zijn met je aarde, maar ook een heel pak andere dingen. Dus geef nog wat meer info over hoe en waar, ... en zullen al iets verder staan.

    Grtz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: nieuwlingen verkleuren

        Blaadje afknippen lijkt me minder drastisch ..

        Welke potgrond heb je dan, merk. Heb je de gegevens van de potgrond ?

        De fotos post je tussen de image tags [img]xxxxxxxxxxxxxx[/img]

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: nieuwlingen verkleuren

          yo Bobo

          thx again

          we hebben vandaag de plantjes, nog acht van de tien, elk appart in nieuwe verse potgrond van het merk Compo verplaatst
          het is Compa Sana voor tuinplanten

          het merk van de vorige potgrond ken ik niet, het was een huismerk van Hubo, gratis zakje weet je wel

          morgen zal ik nieuwe foto's maken en ze posten, zodat je een beter idee krijgt

          in het verleden is het altijd goed gegaan maar dit is de eerste keer dat we Shiva kweken

          uit ervaring weten we dat dit de beste wiet is voor mijn vrouw haar pijnen
          ze in mindervalide en draagt zelf een morfinepomp, maar toch heeft ze veel baat bij een stevige Shiva

          nu maar hopen en bidden dat de plantjes toch nog goed gaan komen

          cu
          Chio

          Comment

          Bezig...
          X