bladprobleem weet niet wat het is

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • oxblow
    Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 21

    #1

    bladprobleem weet niet wat het is

    Korting op 420shop
    HPIM1445.jpghallo allemaal ,

    heb wat problemen met sommige blaadjes , er zitten witte stipjes op en heb al gezocht hier , maar kan geen uitsluitsel vinden.

    mvg oxblow
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: bladprobleem weet niet wat het is

    Al eens aan de onderkant van je blad langs de nerven gekeken of daar geen insecten huizen¿

    Grt

    Comment

    • oxblow
      Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 21

      #3
      Re: bladprobleem weet niet wat het is

      dacht ook aan spint , maar heb niets gezien,wel piepkleine webjes aan einde van het blad.
      Heb toch maar voor de zekerheid behandeld met masai 20 tegen spintmijten

      mvg

      Comment

      • knockie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 262

        #4
        Re: bladprobleem weet niet wat het is

        goedzo

        wel oppassen met die zooi.. onderkant blad tot druipens en dan bovenkant.

        ietsiepietsie afwasmiddel kun je erdoor vermengen als uitvloeier.

        herbehandelen deed ik zelf altijd na 5 dagen.

        killze

        Comment

        • Sjaak Skuff
          Retired
          • Jun 2010
          • 11

          #5
          Re: bladprobleem weet niet wat het is

          Ik heb op mijn bovenste bladen ook wat hele dunne webjes van blad naar blad lopen maar echt heel weinig, en ik heb geen bladproblemen. Is dit dan ook spint?

          Comment

          • misty
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2009
            • 1462

            #6
            Re: bladprobleem weet niet wat het is

            Zeer waarschijnlijk wel sjaak,
            Spintwebjes zitten in het algemeen boven in je plant.
            Daarbij heel kleine witte stipjes op je blad,hoeven er niet veel te zijn.
            Zoals jij het uitlegt zeg ik spint.

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment

            • omstandigheden
              Retired
              • Jul 2010
              • 1

              #7
              Re: bladprobleem weet niet wat het is

              ik heb is goed gekeken en ik denk dat het water druppels zijn die voor verbranding van je blad zorgen als die er op liggen terwijl de zon schijnt

              Comment

              • OnlineAlien
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2009
                • 90

                #8
                Re: bladprobleem weet niet wat het is

                Kan de ochtenddauw zijn en dan de hitte erop hehe.. Zolang je plant gezond is zou me geen zorgen maken over rare plekjes.. In potten krijg je zoeits altijd,voornamelijk omdat na een tijd voeding uit je pot opraakt.. De mooiste planten zijn altijd volle grond.

                Zolang het enkele bladeren zijn is er geen probleem

                Comment

                Bezig...