weet iemand waar mijn autoflower last van heeft

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • haaientanden
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2017
    • 8

    #1

    weet iemand waar mijn autoflower last van heeft

    Korting op 420shop
    het gaat om een autoflower amnesia. onder 90wat ledd. kweek op batmix. heb ze van af het zaadje op 20 uur licht sins ik ze heb. 60x60x120
    weet iemand wat dit is. het zit overal wel een klein beetje. zat zelf te denken aan de phwaarde? misschien. ik geef ze eigelijk gewoon kraan water. mischien regen water geven? heb niet zo zin in een ph waarde meter aan te schaffen. bedankt alvast is mijn 1e kweekje alle tips zijn welkom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by haaientanden; 3 March 2017, 15:12.
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Vertel eens wat meer, mijn glazen bol is stuk...

    Strain, waar kweek je in, voeding, temperatuur etc...
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ik zie ook even niet wat je bedoelt.


      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • BlazeCake
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2016
        • 203

        #4
        Ik zie inderdaad wat geels, maar het is niet super duidelijk.
        Ik zou iig even een pH metertje aanschaffen... Bladeren die nu aangetast zijn worden niet veel beter.
        Hier een linkje met pH en de stofopnames. Het is belangerijk dat je pH tussen de 6-7 komt. Kraanwater gaat vaak richting de 8.

        Comment

        • haaientanden
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Mar 2017
          • 8

          #5
          De planten staan nu alleen nog op batmix eventueel zou ik ze bij kunnen gaan voeden, maar dit heb ik nog niet gedaan. Verder zijn het autoflowers amnesia, die op 20 uur licht staan onder een 90 Watt led. De temperatuur bij de planten is rond de 18 graden. Ik geef ze pas water als de grond droog is. Nu beginnen ze te verkleuren, de bladeren krijgen kleine roestige plekjes verspreid over de plant en op het lichtste punt lijkt de grootste plek te zitten. Ook voelen de plekken op de bladeren droog aan. Omdat het voor mij de eerste keer is weet ik ook niet precies hoe lang het gaat duren, zou iemand mij hiervoor een indicatie kunnen even? Ik heb gehoord dat je kunt zien dat ze klaar zijn als ze een herfstkleur krijgen, klopt dit? Kan iemand mij met dit probleem helpen? Alvast bedankt!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • haaientanden
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Mar 2017
            • 8

            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Staan ze niet gewoon te droog?
              Batmix is zwaar bemest en dat is terug te zien aan de donkergroene kleur van de planten.
              Bijvoeden is nu niet nodig, lijkt mij.
              Heb je de aarde doorgespoeld voor gebruik?
              Voelen de potten zwaar? Hoe groot zijn de potten?

              Hoe oud zijn je planten?

              Verder heb ik geen ervaring met LED dus ik weet niet of de klachten LED gerelateerd kunnen zijn.
              Op welke afstand heb je je lamp hangen?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • haaientanden
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Mar 2017
                • 8

                #8
                Bedankt voor je reactie Stemma.

                Ik geef mijn plante om de 2 dagen water.
                Meestal voel ik of de aarde droog is boven op, en een klein beetje er onder.
                Ik denk zelf niet dat ze te droog staan eerder te nat.
                Jammer genoeg heb ik de aarde niet doorgespoeld. Mijn potten zijn 10l
                De led lamp hangt ongeveer 25cm van de bovenste toppen. Ik heb ze wel een tijdje treug hoger gehangen.
                Het was eerst 15-20 cm denk ik. De onderste bladeren zie ik het zelfde probleem die krijgen minder licht?
                Ik gok dat ze nu 1 of 2 maande in de bloei staan. Maar weet dit niet zeker.
                Is het een optie om regenwater op te vangen? Dan dat mengen met mijn kraan water. 2x en dan gewoon op regenwater veder gaan.
                Misschien heeft iemand een goedkoope optie voor een ph meter.
                Ik ben niet vanplan om er veel geld aan uit te geven. En las dat een beetje meter als rond de 150-300 kost.
                Als iemand nog tips of oplossingen op mijn vragen heeft hoor ik het graag.
                Veder ben ik erg te spreken over de led. Aangezien de kwateit van de ledlamp niet erg goed is. Ben ik toch blij met mij resultaat.
                wat jullie vinden van mijn planten hoor ik graag.

                Tot slot moet ik bladeren weg knippen, of er afblijven misschien een linkje hierover?

                Bedankt voor alle reacties!
                Last edited by haaientanden; 3 March 2017, 15:23.

                Comment

                • haaientanden
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2017
                  • 8

                  #9
                  Hier nog een foto onder de led,
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  • mafferd
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 1709

                    #10
                    ik zie, ik zie wat jij niet ziet?? kan er maar verrekte weinig van maken op zon paaser led foto.

                    Het lijkt mij een blokkade toe door overvoeding. Gewoon blijven wateren verder kun je er niet veel tegen doen, zeker niet gaan bijvoeden.

                    Zou je bladeren mooi laten zitten. En ga maar alvast opzoek naar een klein microscoopje of iets dergelijks want zien of ze klaar zijn doen we door naar de trichomen te kijken.

                    Comment

                    • haaientanden
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Mar 2017
                      • 8

                      #11
                      oke ik ga opzoek naar een microscoop ik had er al overgelezen. maar ook dat dit bij autoflowers anders was.
                      dat ik op de bladeren moest letten waneer die hefts kleur worden?
                      moet ik gewoon op het zelfde water veder gaan?
                      de fotos hier boven zie je mijn blad probleem

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #12
                        Dat de trichomen niet omslaan naar amber wil wel eens voorkomen bij autoflowers zover ik weet. Maar ze worden wel gewoon milky en als alles milky is zou je ook kunnen besluiten te gaan oogsten. Zolang je nog veel doorzichtige trichs hebt dan is het nog te vroeg.

                        Zelf zou ik gewoon kraanwater blijven geven. Evt afzuren maar dan ben je wel een ph meter nodig of je kunt zakje groene thee of rooibos laten trekken daarmee breng je de ph ook omlaag. is wel ergens een topic van op het forum.

                        Comment

                        • haaientanden
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2017
                          • 8

                          #13
                          bedankt voor dezen nuttige informatie

                          Comment

                          Bezig...