Wat gaat er hier mis??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ano5
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 82

    #1

    Wat gaat er hier mis??

    Korting op 420shop
    Hallo forumleden,

    Ik ben 2 weken geleden begonnen met ontkiemen.
    Nu zijn de bladeren die eraan komen slecht aan het groeien.
    zelf denk ik een tekort aan iets. of verkeerde ph?
    ik gebruik pokon zaai en stek grond.
    ik geef kraanwater.
    3 van de vier zijn hollands hope. de andere is bubba kush.
    de eerste foto is de hollands hope die het best goed doet.
    de rest wat minder. iemand hier een oplossing voor?
    ph meter is besteld alleen dat duurt nog 20 dagen
    ik hoop dat het snel goed komt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Ziet er uit als slechte zaadjes.
    Ik neem aan dat je al goed op de onderkant van de blaadjes hebt gekeken of er geen beestjes op zitten ? (hele kleine 0.5-1mm)

    Met zo'n foto van boven heb ik geen idee in wat voor potjes ze staan.
    Als dat 0.5L potjes zijn zou je kunnen overwegen om ze binnenkort over te zetten naar grotere potten met echte aarde.
    Even goed laten uitdrogen voor je dat doet, anders valt de kluit uit elkaar.
    Eens het nieuwe blad gevormd is groeien ze hier meestal wel overheen.
    Volgens mij gaan ze niet extreem langzaam ofzo, 't zijn geen toverbonen eh..

    Probeer wat regenwater op te vangen, da's misschien beter dan wat er uit je kraan komt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ano5
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2016
      • 82

      #3
      Bedankt voor uw reactie,
      ik heb net even onder de bladeren gekeken en kon niks vinden.
      misschien slecht zaad maar het zijn 2 verschillende soorten (Hollands hope duchtpassion/Bubba kush greenhouse)
      ik ga vanaf nu regenwater geven uit de regen ton.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Okido, als je regenwater hebt, geef dan 50/50 regenwater/kraanwater.
        Er zitten ook goeie stofjes in kraanwater, en door de helft regenwater erbij te doen verlaag je de pH.

        Het eerstvolgende blad met 5 vingers zou weer helemaal goed moeten zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ano5
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 82

          #5
          Bedankt voor je feedback ik ga je tip meteen gebruiken

          Comment

          Bezig...