Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraagje bladprobleem jonge plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje bladprobleem jonge plant

    Korting op 420shop
    Hey allemaal

    ik ben sinds kort begonnen met men eerste plantje.
    Omdat ik op een appartement woon heb ik een tentje + starterskit gaan hale voor te kweken.

    nu merk ik sinds kort dat er vrij grote vlekken op mijn bladeren komen. Geen idee wat dit zou kunnen zijn vandaar dat ik jullie hulp zou willen inroepen.

    even een korte toelichting van de kweekomgeving.
    ik woon op een dakappartement en heb al wat temperatuurproblemen gehad, ik heb zeker een weekje rond de 32 tot 35 graden gezeten. Ik heb dit nu kunnen oplossen door meer verluchting te voorzien. Verder geef ik de plant regelmatig water maar met beetjes. Net zodat de aarde niet helemaal droog is maar ook niet volledig doorweekt. Ik voeg een beetje power roots en terra grow toe van plagron als voeding. Een ph meter heb ik niet dus doe ik dit meer op het gevoel af. De plant hangt onder een 150W hps lamp.

    hierbij een foto van de jonge plant waar de vlekken duidelijk te zien zijn

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
Bezig...
X