Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

RQ White Widow bladvergroeiing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    En deze heeft dan stikstof gekregen En is het probleem er beter op geworden, gestopt of verergerd? Wat nu gedaan? Gewoon massaal stikstof blijven geven tot de plant overvoed is? Tot alle toppen uitgerokken zijn uit hun vaste structuur? Somebody please think of the children!

    Opkrullende bladeren kan verschillende oorzaken hebben. Als je kijkt naar de eerste post, derde foto, 2 grootste planten achteraan; lijken ze mij eerder te droog te staan. Wanneer ze een waterbeurt kreeg kwam ze er al vele strakker bij te staan op de andere foto in post #14. Uitgedroogde mediums verliezen hun waardes, dat wordt een arm substraat.
    Zie het als een thee, ge kunt een theezakje ook geen 2 keer gebruiken. Dat verliest smaakt.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Toen dat advies gegeven werd stond ze in de groei.
      2 maanden geleden. In de tussentijd kan er veel gebeuren.

    • Organisch
      Organisch commented
      Editing a comment
      Natuurlijk scoor ik heel ondermaats op EQ. Dat hoort bij mijn gave, want een stoornis wil ik het niet noemen.
      Overigens, inderdaad! Hier is groeivoeding in de groei gegeven, en wat baatte het?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Niet zo bar veel.
      Misschien wel omdat er nog te weinig groeivoeding gegeven is, of omdat de potten lang nat gestaan hebben.
      Er zijn zoveel oorzaken mogelijk, en dan kunnen we vanalles gaan roepen en ieder z'n eigen theorie prediken, maar daarvoor is veel te weinig info.
      Topicstarter vraagt ook niet om een oplossing voor gele bladeren, hij laat gewoon z'n planten zien.

    #17
    Organisch Die plant stond in de groei toen dat advies gegeven werd, ik weet niet of je het weet, maar in de tijd dat de plant begint met de bloei heeft ze eigenlijk best nog wel wat stikstof nodig, omdat ze dan ineens nog een stukkie de hoogte in gaan tijdens het ontwikkelen van de eerste bloemen, je ziet het zelfs terug op veel voedingsschema's
    (vanwege deze foto kon ik het niet als comment doen)
    57d466fd16e07b6e7ee44ba5bbb83096.png
    Last edited by BackYardPlant; 4 October 2017, 17:22. Reden: bloei*

    Comment


      #18
      Last edited by QnQ; 4 October 2017, 19:36. Reden: overbodige quote verwijderd

      Comment


        #19
        Guys, ik heb de laatste comments gemist toentertijd, maar ben inmiddels weer terug met nieuwe dames ....binnenkort in nieuw draadje...Organisch is banned :/

        Comment


          #20
          Ps. Mijn planten staan nooit te nat, eerder te droog dus zal dit jaar eerder water geven....

          Comment

          Bezig...
          X