Bladeren onderaan sterfen af.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Yung nutty
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2017
    • 3

    #1

    Bladeren onderaan sterfen af.

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    ik ben net bezig met mijn eerste kweek en nu heb ik een probleemje. De kleinste bladeren onderaan lijken af te sterfen ik geef plagron topgrowbox voeding en heb ze buiten staan. Het zijn autoflowers en 3,5-4 week sinds dat hij ontkiemt is. Ook heeft de plant een klein beetjr gele stipjes soms, ik weet niet of dit pasé door hetzelfde komt maar ik vermeld het er alvast bij

    hoop dat iemand een antwoord heeft.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Het lijkt hier een duidelijk geval van PON, paniek om niks. Geef eens een foto van de hele plant zodat ik mijn diagnose definitief kan stellen.

    Het is normaal dat de lobblaadjes vrij snel afsterven, de plant trekt deze leeg om verder te groeien.
    Last edited by Stemma; 16 July 2017, 13:03.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Yung nutty
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jul 2017
      • 3

      #3
      Bedankt voor je reactie,
      het. Gele op de bladeren zie je niet heel goed op de foto denkik, heeft namelijk ook net beetje geregent.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Heb je wel gaten onderin de emmer gemaakt, zodat het overtollige water weg kan vloeien?
        De gele puntjes op de stam heb ik gezien, ik denk dat het normaal is want ik zie het bij heel veel planten, die zonder problemen afbloeien.
        Je plant ziet er goed uit, donkergroen dat betekent dat ze hoog in haar voeding zit, ga je nu bijvoeden dan overvoed je haar.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Die kleine blaadjes, de lobblaadjes, sterven wel vaker af. Deze hebben dan hun plicht gedaan.
          Niks om je zorgen over te maken.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • highflyin
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 344

            #6
            Ziet er allemaal goed uit maar ik zou de pot nog wat opvullen met grond tot de lob blaadjes.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Yep, niks aan de hand, en deze week even pauze met de voeding.
              Nu nog bijvullen heeft niet zoveel zin denk ik, de bloei begint bijna, dus over zo'n 8 weken is het al klaar.
              In die tijd en tijdens de bloei gaat ze weinig extra wortels meer vormen om die bovenlaag te vullen.

              Volgende keer mag je zo'n emmer best tot het randje vullen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • highflyin
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 344

                #8
                Bedankt voor de correctie
                Weten we dat ook weer

                Comment

                Bezig...