Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Ik ben al een tijdje bezig zit nu in de 6e week bloei en nu beginnen mijn bladeren te verkleuren en sterven langzaam af ik kweek op aarde en gebruik de goud voeding
    Attached Files

    #2
    Mooi , ...

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
      Mooi , ...
      Wat ik graag wil weten waar dit vandaan komt en hoe ik er weer vanaf kom!

      Comment


        #4
        1.pluk nooit onnodig bladeren van je plant
        2.welke strain?
        3.welke aarde
        4.grootte van je pot
        5.watergift
        6.voeding van goud, goudje? Ik weet niet welke voeding je gebruikt en in welke dosering je dit hebt gegeven
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pirkie View Post
          Wat ik graag wil weten waar dit vandaan komt en hoe ik er weer vanaf kom!
          Die blaadjes komen van je plant en je kunt ze nu in de kliko gooien want je plant heeft er niets meer aan.

          Verder wat Stemma zei.
          -En wat gebruik je precies van Gout, hoeveel geef je en hoe vaak en controleer je de pH ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            1.pluk nooit onnodig bladeren van je plant
            2.welke strain?
            3.welke aarde
            4.grootte van je pot
            5.watergift
            6.voeding van goud, goudje? Ik weet niet welke voeding je gebruikt en in welke dosering je dit hebt gegeven

            Thanks voor de reactie ben nog niet zo thuis in alles is pas mijn eerste x
            2. amnesia haze
            3. Supreme light mix incl perliet
            4. 11 liter potten
            5. Kraantjes water afgezuurd met ph - bloei op 6.0
            6. Gout zie foto hou me netjes aan het schema niet een drup teveel eerder wat minder ec en ph meters

            in het begin had ik 2x 600 hps maar werd te warm in de tent dus laaste 2 weken heb ik er nu 1x 600 hps in hangen en temperatuur is nu met licht aan 27/28 graden en als alles uit is 22/25 graden ✌
            Attached Files

            Comment


            • Stemma
              Stemma commented
              Editing a comment
              Je bent in goede handen bij Q

            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Die blaadjes komen van je plant en je kunt ze nu in de kliko gooien want je plant heeft er niets meer aan.

            Verder wat Stemma zei.
            -En wat gebruik je precies van Gout, hoeveel geef je en hoe vaak en controleer je de pH ?

            Ph controleer ik voor elke waterbeurd dus elke dag is zit altijd netjes op 6.0 is wel een paar dagen wat lager geweest rond de 5.6 deze afbeelding dit hele paket heb ik Thanks
            Attached Files

            Comment


              #8
              5.6 is te laag inderdaad. Op aarde 6-6.3 blijven.
              Komt er weleens een Mg tekort voor bij die Gout voeding ?

              Ik kan wel gaan googelen, maar ik neem aan dat je dat zelf al gedaan hebt))

              Je maakt de voeding elke keer vers, of tap je het uit een vaatje wat al langer staat ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                5.6 is te laag inderdaad. Op aarde 6-6.3 blijven.
                Komt er weleens een Mg tekort voor bij die Gout voeding ?

                Ik kan wel gaan googelen, maar ik neem aan dat je dat zelf al gedaan hebt))

                Je maakt de voeding elke keer vers, of tap je het uit een vaatje wat al langer staat ?
                Mg tekort ? En indd ben al wezen Google maar daar kwam wat anders uit zie afbeelding
                ik tap uit een vaatje maak water aan voor een week zoon 50 liter en elke vrijdag maak ik nieuwe en gooi het oud weg
                Attached Files

                Comment


                  #10
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11
                    Hallo, Ik heb dringend hulp nodig.
                    De eerst foto's zijn van een top 44 autoflower die nu dik 2 week oud is.
                    Dit is gestart overnacht en toen in de ochtend zaten alleen wat lichte vlekjes erop.
                    En ik dacht ik spoel het uit met water maarr... het process werd daardoor misschien alleen versneld.
                    ik heb er gister wel een paar stikstof korrels bij gegooid maar dat heb ik bij de anderen ook gedaan
                    Weet iemand wat er aan de hand is ? zijn de wortels beschadigd? Ze zagen er heel mooi en gezond uit en binnen 15 uur dit...
                    Echt balen.. me baby's .. pijn in me hart
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Dat lijkt schade door de zon Justin.
                      Heb je ze soms binnen voorgegroeid en pas buiten in het zonnetje gezet ?
                      --beter kun je zelf een topic starten, nu staat jouw post in het topic van een andere kweker
                  Bezig...
                  X