Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Probleempje met 1x green crack + 1x cooky kush (600W)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleempje met 1x green crack + 1x cooky kush (600W)

    Korting op 420shop
    Hey ,

    ik heb al een tijdje gc en ck in bloei staan! Ze hebben even een redelijke hitteaanval overleeft, maar ik was een tijdlang weg op reis en door derden was er sprake van overvoeding van bloeisuikers.
    Nu sinds een week en half waren de bladeren beginnen bruinen. Paar dagen geleden zagen ze er een stuk beter uit (de andere bladeren bleve gezond en nieuwe ook) maar sinds 3 dagen drinken ze niet zo goed meer hen ik de indruk. De planten op zich moeten nog 3-4 weken bloeien . Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ze langer in groei heb moeten laten staan dus ze zijn wel ouder dan gewoonlijk . Iemand ervaring mee ? Ik verWacht alleszins geen al te grote opbrengst! Dit is mijn 8ste kweek maar heb dit nog niet voorgehad!

    greez Fangief
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Die zijn aardig geroosterd ja.

    Da's trouwens een vrij unieke alias die je gebruikt.
    Ben je van Gent ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X