Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

te kleine pot?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te kleine pot?

    Korting op 420shop
    bestaat er iets als een tekleine pot?
    ik heb een blue chees plant en wil deze klein houden. ik weet niet de exacte groote maar zeker geen 5l. Ik heb deze ook getopt omdat ik wouw dat deze klein bleef.
    maar nu heeft de plant vele vertakkingen op korte lengtes waardoor het een klein bosje is. maar nu beginnen ook de blaren door elkaar tegroeien en staan ze nietmeer mooi rechtop maar hangen ze eerder, ik ga ze even geen water geven nochthans de grond niet meer echt vochtig is en morgen wel zien maar zou het dan mss aan de pot kunnen liggen of een gebrek aan voeding? tevens geef ik ze ook gewoon flesse of kraantjes water en indien mogelijk regen water. check attachment
    Attached Files

    #2
    Re: te kleine pot?

    Zou ze verpotten naar een 5a 10l.
    Regenwater is ideaal, lekker zacht.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: te kleine pot?

      mooi plantje niks mis mee.10 liter of meer zal ze wel lekkerder vinden.

      Comment

      Bezig...
      X