Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vlekjes en bol blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vlekjes en bol blad

    Korting op 420shop
    goedenmiddag kwekers,

    ik heb sinds 25juni de grote plant (candy kush auto Zamnesia) en 4 dagen geleden AK-47 auto (van cityseeds bank) bij de candy kush is nog steeds niks te zien qua bloei of geslacht heb ook een aantal bladproblemen teminste dat denk ik ik heb een pot gekocht van 65liter nu wil ik daar een ander zaadje in doen of iemand nog een suggestie had voor een grote obrengst en lekkere smaak, laatste twee vragen: is er iets mis met mijn plant en wat ik kan verbeteren, nieuwe lampen bestelt komen maandag binnen, is het misschien een idee om de candy in de tuin te zetten en de ak verder laten groeien?

    alvast bedankt, gr m1tta

    link voor 125w spaarlamp goedkoop: https://www.folux.nl/Webwinkel-Produ...-E27-125W.html





    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Al uw sores worden nu gescand door het panel en zullen zo spoedig als mogelijk beantwoord worden.

    Comment


      #3
      Ik kan je vragen niet helemaal volgen....maar het lijkt wel of je voedingswater heb lopen knoeien.

      Comment


        #4
        Ik heb je topic even verplaatst naar de helpdesk en de titel aangepast.
        Zo heb je meer kans op antwoorden.
        Succes!
        Grtz, Q
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          ik gebruik altijd gewoon water uit de kraan en nu 2 weken lang kaneel water door de varenrouwmug larven de larven zijn weg maar nu heb ik dit probleem.

          Comment


            #6
            iemand een idee?

            Comment


              #7
              Ik denk dat ze wat te nat heeft gestaan. Dat kan ook de varenrouwmug-plaag verklaren, die houden van blubber.
              De grond kan daardoor ook inklinken, te compact worden.
              Misschien ook iets teveel groeivoeding ? Ik zie daar niets over.

              Tja, buiten of binnen, that's the question.
              Buiten zal ze in ieder geval een bult meer licht krijgen dan binnen, met als gevolg meer 'plant'.
              Maar als ze eenmaal buiten gestaan heeft kun je ze beter niet meer binnen in je hok zetten vanwege alle beestjes die je meeneemt.
              Het is nu nog prima weer, maar het kan ook zomaar 3 dagen regenen.
              Tijdens de groei maakt dat niet zoveel uit maar als er toppen zijn heeft ze misschien een parapluutje in de pot nodig.

              Die paar vlekjes maken niet zoveel uit, zou me er niet te druk om maken als er geen 100 bijkomen.
              Misschien komt Weedjewel nog met een inzicht ?
              Succes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Kaneel water? Daar weeden wij niks van. Misschien is dat wel het probleem!

                Comment


                  #9
                  het kaneel water zal het niet liggen had het daarvoor namelijk al, Wat QNQ zegt kan wel kloppen ik ben de eerste twee weken los gegaan met groei voeding toen ik nog maar wat deed, voor de rest heb ik goed nieuws het is een vrouwtje (gelukkig) de nieuwe lampen hangen, en tering wat zijn die dingen fel en groot ik had ook gelezen met kalk tekort of iets, voor de rest ziet de plant er aardig gezond uit de nieuwe bladeren zijn mooi groen en zij begint al een beetje te ruiken (voor als iemand last heeft van de varenrouwmug zou ik 1 liter kokend water mengen met twee eetlepels kaneel laten oplossen uurtje laten staan het helderen deel scheiden van de drap geef je plant dit twee weken lang en die kut larven zijn get) misschien wordt dit nog een succes ik houd jullie op de hoogte en de ak-47 auto schiet de lucht in

                  Comment

                  Bezig...
                  X