Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Wie kan mij vertellen wat dit moet zijn.
    3 van de 8 planten hebbem hier last van op de grote bladeren . Kleine blaadjes vertonen wel gele puntjes.de andere 5 planten op zelfde grond vertonen dit niet. Denk zelf aan stikstof tekort maar weet t niet zeker. Alle hulp welkom.
    Alvast bedankt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Probleem is dat dat blaadje niet meer aan je plant zit.
    Verder weet ik het niet. Geen info.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Helaas is dit blaadje gesneuveld idd.
      Zitten nu in de 1 week bloei. Autoflower.
      Lv en temp zijn goed evenals ph en ec. Kleine blaadjes hebben licht gele puntjes en zijn licht groenig maar trekt snel weg bij groei. Vandaar dat ik denk aan stikstof tekort.. wil niet zomaar extra geven zonder zekerheid.

      Comment


        #4
        Als je week 1 zichtbare bloei zit zal er eerder een ander probleem voordoen dan een stikstoftekort. Stikstof tekorten zie je eerder tijdens de groei..

        Gewoon allemaal weghalen, is je bladprobleem ook over..

        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Hier nog wat meer duidelijkheid.
          Allen 10 juni opgekomen vanuit zaad.
          1 augustus bloei begonnen.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Het heeft meer weg van overvoeding en pH schommelingen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Zou kunnen. Gestart op plagron aarde met alleen wortelstim. Reeds 2x groeivoeding gehad van canna. Ec grond is nu 1.1 en ph rond de 6/ 5.8
                  Alleen vertonen de andere planten niets. Dit zjjn wel een andere soort. De 3 die r last van hebben zijn big bomb thc en de andere zijn royal queen AK.
                  temp. Is een paar x iets te hoog geweest rond de32c. Lv is tot aan bloei tussen de 60 en 75 en nu rond de de 40 /50.
                  Ik onderneem nu nog geen actie . Ff afwachten hoe het verder gaat. Kan ook licht te veel geweest zijn. Eerst onder een 150w grow tl. Na 1 week gelijk onder 600w gezet. Volg.x opbouwen met eerst 400w denk ik. Maar de groei/bloei verloopt verders prima.
                  Thx​​​​​​. Allen.

                  Comment


                    #10
                    Lamp wat hoger hangen en met 32 graden wil ze wel kunnen verdampen dus mag je wat minder voeding gegeven.

                    Komt wel goed.
                    Suc7

                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #11
                      Lamp hangt ong. 60 a 70 cm boven. Zal idd wel goed komen. Thx.

                      Comment


                        #12
                        Temp komt nou ook niet boven de 30.
                        28/29 gemiddeld . Met lamp aan . En altijdt boven de 20 met lamp uit.
                        Lichtcyclus is 16/8.
                        1e dagen 24/0 tot opkomen.
                        1e week 18/6. 2e week ook. Daarna 1 week 17/7 en nu 16/8. Hier wil ik hem op houden.

                        Comment


                          #13
                          Heb btw als bloeilamp een plantfx en voor groei metal halide lumatek. Digitale ballast lumatek.
                          Ben erg tevreden hierover. Weet niet hoe anderen dit ervaren.
                          Let us grow!!!

                          Comment

                          Bezig...
                          X