Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rode vlekjes op de bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rode vlekjes op de bladeren

    Korting op 420shop
    Hey,

    ik ging zopas kijken in men tentje en kwam tot de conclusie dat mijn bovenste blad rode vlekjes heeft.

    Iemand een idee wat dit mogelijk kan zijn? Of ervaring?

    zit in de 3e week bloei nu.

    Had in het begin ook trips maar deze waren witte vlekjes en nu rode dus heb geen flauw idee wat het zou zijn.

    alle reactie is welkom!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by QnQ; 14 August 2017, 07:51. Reden: topic verplaatst naar de helpdesk en de titel aangepast

    #2
    Het is een beginnend calcium tekort, maar dat kan verschillende oorzaken hebben...
    Zonder meer informatie betreffende de grond die je gebruikt en welke voeding en hoeveel/vaak, wat voor lampen, of je je pH reguleert..
    zal niemand er iets zinnigs over kunnen zeggen denk ik.
    Succes

    Comment


      #3
      De grond die ik gebruik is de lightmix van plagron,
      Ik geef de planten voeding via een voedingsvat met de Blumat druppelaars. Ik werk naar een ph van 6.0, maak om de 3 dagen verse voeding aan. Werk met de minerale voeding van plagron, terra bloom dus momenteel samen met de ph- van plagron. De lamp die ik gebruik is een led lamp van spectrumking.
      Last edited by Samoht; 13 August 2017, 18:58.

      Comment


        #4
        Zelf gebruik ik ook de terra lijn van plagron en zuur niks af qua ph op normale potgrond. Ik denk dat 6.0 wat aan de zure kant is.
        Ditzelfde krijg je als je buiten in kleine potjes kweekt met alleen regenwater.
        Ik zou nu geen drastische veranderingen meer aanbrengen in de derde week bloei,
        verhoog hooguit de ph naar 6,3-6,8.

        Comment

        Bezig...
        X