Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Ik zou dat proberen ja, en er rekening mee houden dat het wsl eerst nog achteruit gaat gaan eer het terug betert. Niks lastiger dan zoiets terug recht te trekken. Paar dagen alleen water en dan zien wat er gebeurt.
Ok bedankt zal t proberen.
Zal nog foto.s posten vanmiddag wanneer dr dames wakker worden.
De laatste waterbeurt was eergisteren met alleen afgezuurdwater en rhizo.
Daarvoor afgezuurd water met groeivoeding.
Wel minimaal. Veel voeding hebben ze niet gehad van mij maar wel wat. Rhizo wel elke x. Zal t nu ff stoppen.
En ff wachten....
Qua trips zit ik goed met die knoflook denk je of is er een beter alternatief?
Greetz.
Heb ze net behandeld ingespoten met middel tegen trips en zuigende insecten en water gegeven met ph 6.12 nu ff afwachten....
Misschien iemand nog tips ( zie foto's )
Meestal begin je met een kwart dosering van het voorschrift van de fabrikant en bij goed voorbemeste aarde kun je rustig 5 tot 6 weken wachten alvorens te voeden. Bloeivoeding geef je pas als de plant goed in bloei staat, en dus echt witte plukjes heeft.
Comment