Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blaadjes doormidden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes doormidden

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben nieuw op het forum en ik zal mij meteen even voorstellen. Een huisgenoot en ik zijn dit jaar voor het eerst begonnen met 2 autoflower plantjes op ons dak, ze staan er nu ongeveer een maand. Tot nu toe ziet alles er wel redelijk uit maar vandaag zag ik iets vreemds. 2 blaadjes hingen half afgebroken, nog net vast aan een nerf. Ik weet niet echt of dit een probleem is waar ik mij druk om moet maken maar omdat het er meerdere zijn (in 1 dag, daarvoor helemaal niet) vond ik het vreemd.

    Daarnaast is de steel een beetje paars gekleurd. Ik zag dat dit door kou kan komen, te lage luchtvochtigheid of door een tekort aan fosfor. De paarse steel is slechts te zien bij een van de twee planten (wel 2 verschillende soorten) waardoor ik geen idee heb wat het kan zijn.

    Edit: als het niet veel regent geven we de plantjes water met Plagron Terra Grow (3ml/L)

    Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Misschien als je het probleem op de foto zet ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X