Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plekjes op het blad van ongedierte of een andere oorzaak? wie kan me hier bij helpen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plekjes op het blad van ongedierte of een andere oorzaak? wie kan me hier bij helpen?

    Korting op 420shop
    plekjes op heb blad, is dit van ongedierte die niet thuis hoort in de tent of is de oorzaak van iets anders? Hoef ik me zorgen te maken als dit verder ontwikkeld?
    Heb al zitten kijken tussen topics maar niet meteen iets gelijkaardigs tegen gekomen.

    heb nog geen andere plekjes gevonden op de planten en ik controleer elke dag de tent

    alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Legalize Regulate Educate Medicate

    #2
    Beestjes.

    Comment


    • Hazy Eyes
      Hazy Eyes commented
      Editing a comment
      beestjes? is een beetje vaag voor me.. mijn gedacht gaat daar ook naar, maar als ik niet weet welk beesje weet ik ook niet wat ik er aan kan doen :p kun je mss iets specifieker zijn aub?

    #3
    Russet Mite zou deze de boosdoener kunnen zijn ??? heeft iemand hier al last van gehad?
    Legalize Regulate Educate Medicate

    Comment


      #4
      Kleine beestjes. Kijk langs de onderkant van uw bladeren, zo afgaand op een aangetast blad alleen, dat gaat niet. Spint laten doorgaans klein witte spikkels achter, maar voor de rest?

      Comment


      • Hazy Eyes
        Hazy Eyes commented
        Editing a comment
        wel ik heb vandaag 3x verschillende blaadjes gecontroleerd met een 100x scope. en nergens iets te vinden zowel niet aan de onderkant als boven kant. Iemand vertelde me dat het evengoed door een kneuzing kan zijn. Ik moet het gewoon goed opvolgen en kijken als er niets meer komt van schade. dan weten we dat er een ongewenst diertje aanwezig is
    Bezig...
    X