Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren plant hangen slap (volle grond)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren plant hangen slap (volle grond)

    Korting op 420shop
    Hoy iedereen!

    Ik ben momenteel bezig aan mijn 2de kweek, slechts 1 plantje voor persoonlijk gebruik en het plezier om het te zien groeien.
    Maar mijn dame heeft afgezien! eerst door een voedingstekort dat ik maar niet onder controle kreeg, tot ik hem in volle grond zette na enkele weken.

    Dat ging goed. Heel goed.

    Tot er konijnen kwamen...

    Toffe beesten, maar jammer genoeg met een grote honger naar wietbladeren. Het betreft hangoorkonijnen dus ik mag nog van geluk spreken dat het geen grotere exemplaren zijn. Toen ik mijn plant in volle grond zette had ik er een kippendraad rond gezet. Zijn ze onder geklommen waarna ik de draad wat dieper strak, waar ze soms ook weer konden boven springen.
    Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de konijnen enkele keren zwaar onderschat. 1 vd 2 mormels is extra avontuurlijk dus hij doet er alles aan om er toch proberen bij te geraken.

    Op een bepaalde nacht is de avontuurlijke IN de omheining geraakt, en heeft daar aan de belangrijkste stammen en takken liggen knagen. Mijn hart stond stil. De buitenste harde laag vd onderste takken waren er afgeknaagt en ook de moederstam was beschadigd en licht gesplit waar ik had getopt, nu houd ik ze met een riempje samen. Dit is intussen bijna 3 weken en alles lijkt ondanks het gangstabunny verhaal goed te gaan met de plant. Haartjes groeien mooi, gezonde bladeren (hier en daar wat geknabbel van een insect maar niets om zorgen over te maken.

    Ik kwam vandaag echter thuis met deze beelden op mijn netvlies.

    Wat is dit?
    Komt dit door de hagelbui rond de middag? (thuis rond 17u) Dit zou me dan wel raar lijken dat sommige delen vd plant er erg last van hebben en andere helemaal niet.
    Moet ik uitkijken naar verkleuringen vd bladeren?
    Is dit een nefast voor de bloei?

    En vooral, na alle struggle en de eindmeet in zicht, is dit erg en hoe valt het te redden?

    Alvast bedankt!

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    En dit is dus het konijn zijn fout. Had net geen pruimen gekocht.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      En dit is een gezond blad dat naast de slappe bladeren hangt.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X