Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Slappe niet echt vrolijke plant.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Slappe niet echt vrolijke plant.

    Korting op 420shop
    Zouden jullie even willen kijken wat er nog mis zou kunnen zijn met deze plant. ze hangt er slap bij en is lichter van kleur.
    Ik weet dat de aarde iets te hard is aangedrukt (doordat het water er niet gemakkelijk door kan). Dus om die wat luchitger te maken zal ik wat regenwormen in mijn pot doen. Zijn er nog een paar opties? EN kan er nog iets mis zijn met de plant?
    P1000784.jpg

    Dan zit ik nog met een tweede probleem. Er word nog eens goed aan gegeten ook en ik weet niet van welk beestje het is. ik heb me er al rot op gezocht maar niets schadelijks gevonden. Iemand die weet welk beestje dit aanricht? Het komt vooral voor op de nieuwe scheuten.

    P1000786.jpgP1000781.jpg

    #2
    Re: Slappe niet echt vrolijke plant.

    Water geven die plant en snel en spuiten tegen beestjes
    Hou hem even uit de zon schaduw is even beter en veel water
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Slappe niet echt vrolijke plant.

      Voor de veroorzaker van je gatenkaas bladeren:

      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/5785

      Comment


        #4
        Re: Slappe niet echt vrolijke plant.

        bewateren die handel, mss ook via de onderkant als het opnemen wat moeilijk gaat
        de regenwormen zijn super voor je bodemleven dus zeker doen!

        eens de plant erin slaagt het nodige vocht en voeding op te nemen zul je heel snel verbetering zien, dit kan zelfs binnen enkele uren (ik heb nog volledig verschrompelde planten weten mooi komen in minder dan een uur tijd nadat ze het nodige water konden opnemen), dus zo weet je snel of hier de oorzaak ligt

        het andere uiterste is natuurlijk ook mogelijk (overbewatering), dit lost zichzelf ook zeer snel op dus kun je ook snel uittesten

        hier ben je nu natuurlijk niets mee maar probeer de volgende maal behoorlijk wat perliet door je bodem te mengen, dit helpt super voor de luchtigheid en kost je bijna niets

        de gaatjes wijzen zoals vale zei op wantsen, zeker omdat je ons verteld dat het hoofdzakelijk de nieuwe bladen zijn. belladonna raad een goed werkend product aan in de aangewezen topic, dus zeker daar eens een kijkje nemen.

        Comment

        Bezig...
        X