Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower, bladeren krijgen gele plekken/worden geel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower, bladeren krijgen gele plekken/worden geel

Korting op 420shop
    Goeiemorgen damens en heren...

Ik ben een amateur op het vlak van kweken in vergelijking met sommige mensen hier. Het is mijn eerste kweekje en men heeft mij verteld om autoflowers te gebruiken omdat dit een slag makkelijker is dus heb ik wat autoflowers gezet. Ik gebruik een klein tentje op zolder met een 250HPS lamp. Als potgrond heb ik canna professional gebruikt en qua voeding gebruik ik de canna lijn, hier moet ik wel bij toevoegen dat ik héél heeeel zuinig met de voeding omging. Water geef ik met een ph 6,0-6,3. Echter begon één blad vanonder paar dagen geleden geel te kleuren en nu zit hij in dit stadium. Een ander blad aan dezelfde plant begint de zelfde verschijnselen te vertonen. Ook zijn zuster begint de verschijnselen te vertonen van de derde foto. Ik heb gisteren nog wat canna vega gegeven omdat ik zag dat het stikstof daar het hoogst is. Ik zie ook een paar draadjes vanboven wilt dit zeggen dat ik nu flores moet beginnen geven?

Moet een afzonderlijke post maken voor elke foto, gelukkig zijn het ermaar 3

Comment

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X