Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad niet meer egaal groen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad niet meer egaal groen

    Korting op 420shop
    Goeie morge mede growers.

    ik ging vanochtend weer even bij myn plantjes kijken en ik zag dat het blad niet meer egaal donker groen was. Hier en daar zag ik een soort van witte aanslag of hoe je het moet noemen?

    vandaag is de 24e dag groei.
    2 dagen geleden heb ik beide planten 2 liter water met voeding gegeven en een extra lamp opgehangen nu heb ik dus 2x mars hydro reflector 96 hangen. Zou je planten kunnen over belichten met led en hoe kun je dit zien?

    waar zou het blad probleem anders aan kunnen liggen? ik hoop dat jullie het mischien weten

    mvg ganjawierie...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Waarom kan ik maar 1 foto per keer uploaden?

      Comment


        #4
        Mogelijk beestjes. En 2 liter per plant, in dit stadium, lijkt mij veel te veel. Die gaan geen twee liter drinken.

        Comment


          #5
          Ik geef tussen de 7 a 10 dagen geen water meer.
          maar beestjes? Waar zou je dat op baseren?

          Comment


            #6
            Zuigschade, wat het ook is, dit is geen tekort. Wietplanten staan niet graag nat. Je geeft best 1 keer per dag water, niet 1 keer in de week. Dan verstik je de wortels. Wsl staat uw blad bol.

            Comment

            Bezig...
            X