Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad, bruine vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blad, bruine vlekken

    Korting op 420shop
    High iedereen,

    ik heb 3 OG Kush feminized plantjes staan en ze hebben last van gele bladeren etc. Mijn vorige planten (Gorilla Glue AUTO) hadden net hetzelfde probleem. Dit kwam al voor in de groei van de planten. Ze stonden wel wat koud maar ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ze staan in een 1.20x1.20m tent met een LED lamp van 1200watt. Ik heb de LED al wat hoger geplaatst misschien dat dit ook wat het probleem zou zijn, maar met LED snap ik het niet. Ook staat er een verwarming nu bij de plantjes. Misschien kan dit het oplossen? Teveel voeding misschien? Misschien de luchtbevochtiger weer opzetten? Tips zijn welkom!
    hier een paar foto's van de plantjes (OG Kush).
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hier is nog 1 foto, had wat moeilijkheden met de foto's up te loaden.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Topic verplaatst naar helpdesk, titel aangepast.
      Vertel nog even precies wat je allemaal gedaan hebt, waar ze in staan, wat ze krijgen etc ..
      Als je de "upload attachments-knop" gebruikt kun je meerdere foto's in 1 post plaatsen.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oohja, de potgrond die ik gebruik is universele potgrond, ze krijgen ook biobuzz groeivoeding, maar ik ga er wss even mee stoppen want het lijkt misschien op overvoeden? Voor de rest, ik heb ze sinds kort gefimt met succes en ook heb ik 1tje met LST verzorgt.

        Comment

        Bezig...
        X