Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele hoofdbladeren bij jonge snowball planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele hoofdbladeren bij jonge snowball planten

    Korting op 420shop
    Hallo mensen

    ik heb 2 plantjes staan en ze zijn al zo'n 50 cm hoog. nu heb ik ze in de volle grond gezet en na een week ofzo zijn ze gestopt met groeien. De hoofdbladeren worden geel en krijgen een paars steeltje, terwijl de rest nog groen is. Ook heb ik gemerkt dat er wel veel wortels aangemaakt worden. Weet iemand waardoor ze niet meer groeien?? en waarom mijn hoofdbladeren geel worden???

    Alvast bedankt

    Grtz

    #2
    Re: Gele hoofdbladeren bij jonge snowball planten

    kan het niet dat al de energie van het plantje naar de wortelgroei gaat en dat dit later terug gaat naar de bladeren enzo?
    grtz

    Comment


      #3
      Re: Gele hoofdbladeren bij jonge snowball planten

      Na het overplanten kan het gebeuren dat de plant een week of twee stil staat, maar dat ze geel worden in volle grond lijkt me eerder een probleem te zijn van je plek waar ze staat, staat er veel gewas in de buurt van je plant ?

      Grtz

      Comment

      Bezig...
      X