Lichtgroene kleur wietplanten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Frederik9111
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2018
    • 6

    #1

    Lichtgroene kleur wietplanten?

    Korting op 420shop
    Sommige planten zijn lichtgroen of worden geel-ig. Soms vanaf boven soms vanaf onder. Een aantal zijn helemaal lichtgroen. Wat is het probleem?

    Bloeifase week 6. Zie foto.
    Ik kom er zelf niet uit omdat teveel symptomen op elkaar lijken.

    Alvast bedankt.
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Frederik9111; 9 January 2018, 18:02.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Hoe lang geef je al bloeivoeding ?
    Ze lijken op deze foto nog niet zo lang in bloei.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Frederik9111
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jan 2018
      • 6

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Hoe lang geef je al bloeivoeding ?
      Ze lijken op deze foto nog niet zo lang in bloei.
      5/6 weken. Op de foto is de onderkant te zien, misschien lijken ze daarom klein. Ze doen het redelijk goed verder.

      Comment

      • Frederik9111
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jan 2018
        • 6

        #4
        Iemand een idee? Nogsteeds hetzelfde probleem.
        Attached Files
        Last edited by Frederik9111; 9 January 2018, 17:59.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Denk dat je wat te vroeg met bloeivoeding begonnen bent, of teveel bloeivoeding hebt gegeven.
          De tweede foto is al wat duidelijker. Ze zien er verder helemaal niet slecht uit. Lijkt wat beginnend stikstof tekort.
          Potjes zitten ook niet helemaal vol, dat scheelt ook, maar die laatste 3-4 weken komen ze ook nog wel door.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Frederik9111
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jan 2018
            • 6

            #6


            Bedankt voor je antwoord amigo.
            Ik heb hy-pro groei + bloei A/B.

            Wat adviseer je me nu te doen?
            Last edited by QnQ; 10 January 2018, 20:46.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Met de voeding die ik gebruik zou ik gewoon wat extra Grow erbij geven.
              Ik weet niet hoe dat met Hy-pro werkt, of dat erbij kan, of dat je een paar keer alleen groei moet geven dan.

              Misschien is er iemand met ervaring met dat merk ?

              Je weet zeker dat ze niet een paar dagen wat te droog gestaan hebben ?
              Het is er precies eentje die het het meeste heeft en die andere zijn nog mooi groen.
              Die ene staat niet op de slechtste plek ?
              Met z'n kont voor de luchtinlaat ofzo ? (waardoor die sneller droog is)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Frederik9111
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jan 2018
                • 6

                #8

                Het zijn er een stuk of 3/4 die er last van hebben.

                Ik heb ze eens wat minder voeding gegeven om wat uit te sluiten, maar nu hangen de bladeren een beetje. Een voedingsoverschot is het dus niet lijkt me?

                vandaag maar wat meer geven, kijken hoe dat uitpakt..
                Last edited by QnQ; 11 January 2018, 20:44.

                Comment

                Bezig...