Mijn plantje toont sinds kort bruine vlekjes op haar blad. Ik dacht zelf aan een calcium tekort. Iemand misschien een ander idee?
Calcium tekort?
Collapse
X
-
Als ze zo klein zijn heb je geen tekorten.
Denk dat je ze gewoon te nat hebt gehouden, of de lamp er te dicht op.
Ik weet niet hoeveel water ze krijgt, welke lamp je gebruikt, hoe hoog die hangt, of ze al voeding heeft gehad en welke grond ze in staan dus dit zijn de ideeën waar ik op kan komen met alleen een foto. -
Ze staat gewoon enkel in zaai en stekgrond. Het is een autoflower. Ze heeft nog geen voeding gehad. Enkel afgezuurt water( 6.3). Ze krijgt om de dag ongeveer 50 ml. Er hangt een solarsystem 550 boven op ongeveer 60 cm. Het is rond de 23graden en de luchtvochtigheid is 55%.Comment
-
gewoon meer karnemelk drinken dan led je er niet zo meer op
blijft zuur
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment





Comment