Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Whitewidow bladere krulle?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Whitewidow bladere krulle?

    Korting op 420shop
    Hallo goeiedag,

    ik heb 8 white widos gepland 10 dagen geleden.
    en nu valt mij op dat bij sommige plantjes de bladere krulle?

    iemand enig idee wat ik mischien verkeerd doe?

    Hps 400 watt
    medium: atami soil mix
    temp 19-27grade
    voeding : atami soil a en b
    wortelstimulator en zuur af naar 6.0-6.5
    Attached Files

    #2
    Teveel stikstof.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Teveel stikstof.
      Teveel? En wat kan ik hier aan tegen doen

      gr greenjoker

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Stoppen met stikstof geven

      #4
      Greenjoker, weldra begin ik aan mijn eerste binnenkweek via spaarlampen,
      Maar ik zou niet weten hoe je kunt stoppen met stikstof te geven,.. ik vind het maar een kort antwoord.
      Ik wil je alvast succes wensen en hopen dat je het kan oplossen.

      ik dacht dat je bladeren verschrompelde door de hitte, bij onze buitenplanten in de hittegolf krulde de zijkanten naar boven, maar verschrompelde ze niet.

      Comment


        #5
        Stap 1. Localiseer de fles voeding
        Stap 2. Controleer de fles voeding op aanwezigheid van stikstof. Stikstof wordt aangeduid met de letter N. How wacht, nu zijt ge er mee aant lachen. N?
        http://lmgtfy.com/?q=stikstof
        Stap 3. Ga even zitten om te bekomen van de schok dat stikstof effectief wordt aangeduid door de letter N.
        Stap 4. Indien aanwezigheid van stikstof, houd de fles voeding gesloten en zorg dat er dus ook geen voeding bij de plant kan. Let op dat de dop volledig vast is, ze durven er wel is aan voelen. Sommige planten zijn stikstof verslaafd en doen er alles aan om deze te bekomen.
        Stap 5. Geef uzelf een schouderklopje, u heeft succesvol geen stikstof toegevoegd.

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Hoogslaper View Post
          Greenjoker, weldra begin ik aan mijn eerste binnenkweek via spaarlampen,
          Maar ik zou niet weten hoe je kunt stoppen met stikstof te geven,.. ik vind het maar een kort antwoord.
          Ik wil je alvast succes wensen en hopen dat je het kan oplossen.

          ik dacht dat je bladeren verschrompelde door de hitte, bij onze buitenplanten in de hittegolf krulde de zijkanten naar boven, maar verschrompelde ze niet.
          Ja inderdaad kort maar krachtig, veel grappenmakers hier he helaas.
          bedankt en jij ook succses met je eerste binnen kweek

          Comment


            #7
            Het is niet grappig bedoelt, alhoewel je er wel om vraagt met de alias Greenjoker natuurlijk
            Je zegt in bericht 1 dat je voeding : atami soil a en b geeft.
            Als er al teveel in de grond zit op dit moment, dan moet je dus stoppen met voeding toevoegen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Merci, en ik heb QnQ nu al in een ander daglicht gezien na eerst geschrokken te zijn van zijn reactie.
              Als hij niet kort af is heb je er veel aan, wij groentjes weten natuurlijk niks bij de uitleg die voor hun simpel over komt.

              ps; direkt eens zien of ik je verslag kan volgen, hopelijk komen er nog foto's in de toekomst !

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door greenjoker View Post

                veel grappenmakers hier he helaas.
                Ik vraag mij af of dat iets te maken heeft met al die cannabis die hier gekweekt wordt. Het bestuur is niet verantwoordelijk voor post volcano berichten.

                Comment

                Bezig...
                X