Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgedroogd paars kano-blad (cocos/canna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitgedroogd paars kano-blad (cocos/canna)

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by hobbykwekertje420; 13 March 2018, 22:04.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      calcium tekort?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        klimaat is erg belangrijk voor een goede oogst.zou ze gewoon 24 uur rond licht gaan geven en zet ze op piepschuim.zou ze effe weekje ec van 0.8 geven want ze zijn heel donker groen.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Tja, als de vorige kweken wel goed uitgevallen zijn vind ik het vreemd dat ze toch in de bloei staan?
          En zeker met een max. temperatuur van maar 16 graden, dat zou zeker tien graden warmer kunnen.....

          Paarse kleur van het blad komt voor. Waarschijnlijk is er een tekort aan fosfaat of waar ik meer over denk,
          veel cannabissoorten worden enigszins paars wanneer ze aan kou worden blootgesteld. .......!!

          Ik laat deze vraag maar over aan de grote jongens die hier aanwezig zijn.......

          Sterke ik blijf dit even volgen!
          Last edited by Ipie; 14 March 2018, 12:43.

          Comment


            #6
            1e foto is hittestress.
            Lamp te dichtbij waarschijnlijk.
            Paarse kleur kan door de kou of door een voedingstekort komen.
            Calcium kan door een tekort komen, of door een blokkade.

            Veel posts achter elkaar (dubbelposts ) maar niet voldoende info dus hier mag u het mee doen.

            Zou er weinig aan doen btw,
            Zo te zien hoeven ze niet zo lang meer en bij temperaturen onder de 18 graden staan ze zo goed als stil dus helpt voeding ook niet.
            Last edited by QnQ; 14 March 2018, 13:09. Reden: ** Titel aangepast. Topic verplaatst van introductie naar helpdesk
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Max 16 graden? Wat is de min temp dan wel niet?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                klimaat is erg belangrijk voor een goede oogst.zou ze gewoon 24 uur rond licht gaan geven en zet ze op piepschuim.zou ze effe weekje ec van 0.8 geven want ze zijn heel donker groen.
                ze staan al een hele poos op 24/24 anders waren de temperatuur schommelingen te hoog, en ze zitten nu nog op max voeding maar dit gaat onmiddelijk omlaag
                Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
                Tja, als de vorige kweken wel goed uitgevallen zijn vind ik het vreemd dat ze toch in de bloei staan?
                En zeker met een max. temperatuur van maar 16 graden, dat zou zeker tien graden warmer kunnen.....

                Paarse kleur van het blad komt voor. Waarschijnlijk is er een tekort aan fosfaat of waar ik meer over denk,
                veel cannabissoorten worden enigszins paars wanneer ze aan kou worden blootgesteld. .......!!

                Ik laat deze vraag maar over aan de grote jongens die hier aanwezig zijn.......

                Sterke ik blijf dit even volgen!
                ik zou het warmer krijgen maar dan zou ik continu moeten stoken en betaal ik meer aan stroom dan dat ik wiet heb....
                ik dacht ook eerst fosfaat maar ik dacht dat je blad dan ook geel kleurde en dat doen de mijn totaal niet dus ik ga gokken op de koude.

                thx voor de tips!
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                1e foto is hittestress.
                Lamp te dichtbij waarschijnlijk.
                Paarse kleur kan door de kou of door een voedingstekort komen.
                Calcium kan door een tekort komen, of door een blokkade.

                Veel posts achter elkaar (dubbelposts ) maar niet voldoende info dus hier mag u het mee doen.

                Zou er weinig aan doen btw,
                Zo te zien hoeven ze niet zo lang meer en bij temperaturen onder de 18 graden staan ze zo goed als stil dus helpt voeding ook niet.
                Ik had ook al gedacht aan hittestress, maar het is niet warm mijn lamp hangt er 50 cm boven en er staan 2 waaiers tussen en het is de enigste plant die er last van heeft dus ik denk niet dat dit het probleem kan zijn.
                En sorry ik probeer mijn weg hier te vinden, probeer de volgende keer wel iets duidelijker te zijn.
                en onder de 18 graden staan ze stil, dat moet ik toch tegen spreken
                maar ik zal ze gerust laten en gwn verder afbloeien.
                bedankt voor de info!

                grtz
                Oorspronkelijk geplaatst door fitnessfreakK2 View Post
                Max 16 graden? Wat is de min temp dan wel niet?
                Last edited by QnQ; 15 March 2018, 15:17. Reden: 5 posts samengevoegd.

                Comment


                  #9
                  kleine kasverwarmer werkt super,is gewoon een lampenolie kacheltje en zijn best wel zuinig.
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                    kleine kasverwarmer werkt super,is gewoon een lampenolie kacheltje en zijn best wel zuinig.
                    idd,
                    maar het probleem is ik moet meer afzuigen voor mijn vochtigheid, waardoor ik temperatuur er uit haal en de nieuwe verse lucht is weer koud en vochtig, waardoor het zo moeilijk is voor op te warmen...
                    ofja ik weet niet hoe ik het misschien anders zo kunnen doen...

                    Comment

                    Bezig...
                    X