Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren

    Korting op 420shop
    https://myalbum.com/album/Cwvl7VxlmA0v

    Alvast bedankt!
    Last edited by LBManolo; 5 May 2018, 16:35.

    #2
    Ik gok dat ze te nat staan zonder een foto gezien te hebben.
    Tinypic plaatst meer dan 30 cookies van andere sites op je computer als je die bezoekt, dus die vermijd ik liever.
    Foto's kun je eventueel ook op JD plaatsen met de knop "upload attachments".
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik spui maar even wat gedachten... wacht even de mening af van andere growers hier met groenere vingers dan ik...

      Zo te zien is de boel niet te nat, eerder te droog. Dit soort potjes kunnen razendsnel uitdrogen als het een beetje warm is. Dat in combinatie met dat in lightmix weinig voeding zit kan mogelijk er voor zorgen dat de plantjes weinig voedingsstoffen kunnen opnemen. Lijkt wel een beetje op mijn tomatenzaailingen als ik die te lang in de zaai-enstekgrond laat staan, die worden ook langzaam geel en paars.
      Wat te doen?? Ik zou persoonlijk die potjes in grotere potjes zetten, waarbij je aanvult met een mix van 1/2 lightmix en 1/2 batmix, zodat ze niet gelijk een klap krijgen door de hoge EC (batmix is behoorlijk sterk en niet alle growers hier hebben er goede ervaringen mee. Als ik het goed heb moet je het zelfs voorspoelen, omdat er met de tijd steeds meer voedingsstoffen in de mix worden omgezet. Zie hier voor meer info, lees even bij de veelgestelde vragen hoe je moet spoelen: https://www.plagron.com/nl-NL/produc...-en-smaak.html). De worteltjes zijn reeds vergroeid met dat karton, dus verwijderen zal mogelijk meer schade opleveren dan je lief is.

      dat waren mijn twee centen... nogmaals, wacht nog even wat andere reacties af

      Comment

      Bezig...
      X