Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Opkrullende blaadjes die naar beneden kijken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opkrullende blaadjes die naar beneden kijken

    Korting op 420shop
    Medekwekers..
    Heb momenteel twee plantjes Blue Kush van Dinafem, dag negen sinds ontkiemen. Nu heb ik sinds gisteravond opgemerkt dat de puntjes vd bladeren naar boven toe krullen & de bladeren hangen sindsdien een beetje naar beneden toe...

    Gemiddelde temps: 30-32C (heel hoog vermoed ik)
    RV: 50-60%
    hoeveelheid water: als de top vh medium volledig uitgedroogd is krijgen ze elk +/- 300ml water

    zelf vermoed ik dat de te hoge temperatuur voor de bladproblemen heeft gezord, maar dit is mn eerste kweekje en ik kan er ook helemaal naast zitten.. Wat zou het kunnen zijn en wat kan ik doen?
    Alle hulp is welkom!

    sorry voor de onduidelijk foto!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Denk dat je conclusie goed is, kijk of je er wat aan kunt doen.

      Comment


      • Firsttimegrower
        Firsttimegrower commented
        Editing a comment
        Heb de ruit in de kamer opengezet en een luchtbevochtiger in de tent gezet, dus vanaf nu een goeie RV en beter temp! 27C en 60-70%RV

      #4

      Comment


        #5
        Ik mijn ogen staan ze kurkdroog ....

        Comment


          #6
          30-32 graden moet nog wel kunnen hoor. Kleine plantjes zien er vaak zielig uit komt meestal wel goed als de groei er goed in komt. Natuurlijk is 30-32 graden niet ideaal maar op warme dagen ontkom je er vaak niet aan met HPS als je een ''warme'' locatie hebt.

          Comment


            #7
            Te droog? Ben altijd bang dat ik ze ga overwateren, dus altijd een 300-330ml als de toplaag droog is. Ook heb ik nooit afloop onderaan de pot als ik watergeef, want ben bang dat de plantjes nog te klein zijn voor zo'n hoop water...

            De verlichting die ik gebruik is een Mars Hydro Reflector 192x5Watt
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #8
              Als er water onderuit je pot komt geef je teveel, simpel, dus dat doe je goed.
              Ik zie ook het probleem niet zo goed op de foto.
              Als je de karteltjes van het blad bedoelt, die komen als eerste overeind als het te warm is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #9

                Comment

                Bezig...
                X