Alle bladeren hangen en zijn geel. buitenkweek
Collapse
X
-
als je de plant met bak en al optilt en hij is loodzwaar dan heb je hem verzopenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam -
Comment
-
kan ik hier nieks meer aandoen ? en hij staat wel al in de bloei hoor al 4weken denk ik.. -
Ik zie hooguit wat beginnende bloei, deze moet minimaal nog een week of 8 als het een autoflower is.
Als het geen autoflower is en ze nog niet bloeit kun je ze misschien weer groen krijgen.
Dat gaat dan wel een paar maanden duren voor ze weer is zoals ze was.
zou lekker opnieuw beginnen, dat is een stuk sneller.
-





Comment