Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruin opgekruld bladpunt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruin opgekruld bladpunt

    Korting op 420shop
    Geachte medekwekers, wat is er aan de hand bij mijn tangerine dream? Ik kan alle info geven maar wat schiet er het eerst te binnen na het bekijken van bijgevoegde foto? Ik hoop dat iemand mij wegwijs kan maken wat ik kan doen om dit te voorkomen.

    Plantjes zijn zo'n 1-1,5 maand oud en deze bruine kleur is alleen te zien op de 2 bovenste 8 tal bladeren.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Het eerste wat mij te binnen schiet is 'ja hier kan ik niet zoveel mee zonder info'.
    Het ziet er niet levensbedreigend uit.

    Wat voor pot ?
    Zit die vol of halfvol ?
    Waarmee ?
    Extra dingen toegevoegd aan de aarde ?
    Hoe lang staan ze al in die pot ?
    Geef je voeding ?
    Welke voeding ?
    Hoeveel ?
    Hoe vaak ?

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Dikkezuenet
      Dikkezuenet commented
      Editing a comment
      Een plastic soort emmer met veel gaten op de hodem. Die zit 3/4 vol met universele potgrond van de lidl. Nog geen voeding toegevoegd. Al wel 3x verpot. Staan nu anderhalve week in de pot. Gebruik een hps 600w lamp op 75 cm hoogte en ik heb ze regelmatig op mooie dagen buiten gezet waar ze goed op reageren. Ze gaan overigens eerdaags naar buiten om daar door te groeien en dan haal ik ze ook niet meer naar binnen
Bezig...
X