Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Onderste blad verkleurt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onderste blad verkleurt

    Korting op 420shop
    hallo iedereen.
    mijn killer kush f1 fast version heeft verkleuring op de onderste bladeren en ik weet niet wat ik niet moet doen.
    help mij aub!!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by QnQ; 6 June 2018, 20:09. Reden: overdosis uitroeptekens weggetoverd enzo

    #2
    Je plantje ziet er bepaald niet blij uit.
    De blaadjes staan ook bol, wat mij doet vermoeden dat je de mist in gaat met je watergift. Staan ze toevallig erg nat? Pas als je zeker weet dat je watergift op orde is, heeft het zin om andere mogelijke oorzaken te onderzoeken.

    Comment


      #3
      mijn plantje krijgt genoeg water hoor. ik weet echt niet waarom hij er zo uitziet. ik vermoed dat het een schimmel is. Kan dit?

      Comment


        #4
        Meglow bedoelt dat ze waarschijnlijk te nat staat, met allerlei blokkades tot gevolg. Voelt de pot zwaar aan? Ze krijgt precies ook niet zo veel licht aan de strek te zien? Grts
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


        • kobe123
          kobe123 commented
          Editing a comment
          te veel water kan misschien wel zijn hoeveel raad je aan?
          maar hij staat bijna de hele dag in vol zonlicht.

        • Rodigan
          Rodigan commented
          Editing a comment
          Eventueel in de volle grond planten? Begin al eens met een paar dagen geen water te geven

        • kobe123
          kobe123 commented
          Editing a comment
          oke zal ik doen. Maar kan dit aan de voeding liggen? ik geef hem om de week 1 gram calcium en 1 gram powerfeeding hybrids. grts.

        #5
        mijn vriend denkt dat het misschien aan de voeding kan liggen. ik geef elke week water en iedere keer doe ik er 1 gram calcium bij en 1 gram powerfeeding

        Comment


          #6
          waarom geef je calcium mee?? en kleine plantjes hebben geen extra voeding nodig, dus ik zou stoppen met die zaken.
          door teveel suppletie van een bepaald element, kun je blokkades creeren voor andere elementen. Teveel calcium kan bv. de opname van magnesium en mangaan blokkeren, wat zich o.a. uit in bruine vlekken en lichte bladeren.
          Lees je ff in hoe je je plantje voorziet van de juiste hoeveelheid water. De juiste hoeveelheid is afhankelijk van vele factoren, dus daar kunnen wij geen zinnig woord over zeggen. Een keer per week doet mij vermoeden dat je ze op dat moment ook erg nat zet, waar je plantje dan vervolgens ook niet zo blij mee is. Nogmaals, lees je ff in.
          Geef de komende tijd gewoon lekker regenwater, hopelijk lossen eventuele blokkades zich dan ook op.

          Comment


          • kobe123
            kobe123 commented
            Editing a comment
            oke zal ik doen bedankt alvast!
        Bezig...
        X