Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbrande bladeren, overvoeding??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbrande bladeren, overvoeding??

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Paar dagen geleden maakte ik reeds een postje, maar mijn plant is er enkel nog maar op achteruit gegaan.
    5 dagen geleden heb ik mijn plantje van ongeveer anderhalve maand (Liberty haze feminsed) overgepot met voorbemeste aarde.
    Voor het overpotten had ik gele blaadjes, waardoor ik dacht dat de plant een tekort had. Na het overpotten heb ik de plant dus 2x voeding gegeven, met alle gevolgen vandien.

    Ik heb de plant al 2 dagen geen water meer gegeven. Ze staat buiten.

    Hoe krijg ik dit opgelost? Het lijkt nog niet te laat voor de hele plant, die bruine bladeren kunnen het wel schudden volgens mij...

    Bedankt voor jullie hulp alvast!!
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Zou die voeding maar even vergeten, dat heeft de plant nog helemaal niet nodig.
    Vooral nu je hem over gepot hebt in verse voorbemeste aarde.

    Je aarde is al aardig droog zo te zien vanwege die 2 dagen niks geven.
    De zon zorgt er ook voor dat je aarde zo snel uitdroogt.
    Ga zo ENKEL WATER geven een tijdje, en kijk of je nieuwe blad mooi groen blijft.

    En ja, dat bruine blad gaat zich nooit meer herstellen, dat blijft zo.

    Succes ermee .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #3
      Bedankt voor je comment!
      zal ik dan morgen terug wat water geven? Meer dan anders om de plant te 'spoelen' of houd ik het op de normale 250ml?

      Geef ik best kraantjeswater of water uit de visvijver (met tamelijk wat algen in)?

      Nogmaals bedankt

      Comment


      #4

      Comment


      • Zanger Rinus
        Zanger Rinus commented
        Editing a comment
        Daar ben ik al een hele stap verder mee, bedankt!
        Dan gewoon wat kraantjeswater gaan geven in het vervolg...

        Wanneer de plant hersteld is, knip ik de kapotte bladeren dan best weg? Of laat ik ze gewoon aan de plant hangen?

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Die zullen van zelf door de plant afgestoten worden (verdoren/uitdrogen en slap gaan hangen tot ze er door een windstoot van af vallen/waaien) terwijl eerst nog de aanwezige "voorraad" er uit gezogen word. Als ze eenmaal slap hangen en er afgestoten uit zien kan je wel voor windstood spelen en ze er af halen, daar voor zou ik dat niet doen, dan haal je dat stukje voorraad/energie er namelijk van af.

      #5
      Rinus, ik zeg spraakwater .

      Zullen wij een medley doen ?
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      Bezig...
      X