Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blaadjes zaailing staan kaarsrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes zaailing staan kaarsrecht

    Korting op 420shop
    Hey, heb al enkele buitenkweekjes achter de rug en kom nu bij een van mijn zaailingen volgend probleem tegen. Het gaat om een northern light, dewelke goed tegen warmte kunnen, en bij deze staan de blaadjes rechtop alsof hij het te warm heeft, ziet er ook wat uitgedroogd uit. Bij andere zaailingen is het geen probleem, en krijgen dezelfde hoeveelheid water. Durf hem niet nog meer water geven omdat ik hem niet met natte voeten wil zetten en hij nog zo klein is. Heb hem nu wat in de schaduw geplaatst indien het zou zijn van de zon, wat me vreemd lijkt aangezien de rest hier geen last van heeft. Wat denken jullie?

    4CDD9B8A-D826-41D6-B6D1-55191D29BBCF.jpeg 4CDD9B8A-D826-41D6-B6D1-55191D29BBCF.jpeg 4B58B570-B8CB-4AD9-B445-2289121F48E8.jpeg
    Attached Files

    #2
    Ik denk dat die veel te nat gestaan heeft.
    Wortelrot -> stamrot -> rip

    Zaailingen hoef je nauwelijks water te geven buiten.
    Wat kan je doen: Niks.
    Geen water geven, geen voeding, niks...gewoon afwachten of ze gaat groeien of gaat krimpen.

    Topic verplaatst naar de helpdesk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

Bezig...
X