Witte/gele plekjes op blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vikkingvic
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2018
    • 3

    #1

    Witte/gele plekjes op blad

    Korting op 420shop
    Hej allemaal,
    ik ben hier nieuw en ben opzoek naar iemand die me misschien kan verder helpen.
    het zit zo dat ik voor het eerst zelf ben begonnen met het kweken van 2 wietplanten.
    Nu zit het zo dat ik ontdekt heb dat er witte en gele plekjes op 1 van de blaadjes komt, ikzelf weet niet wat dit is en of het normaal is, ik ben dus opzoek naar iemand die weet wat dit is en hoe je dit kunt bestrijden.
    alvast bedankt.
    mvg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #2
    >>> Zelf denk ik dat het niks is en je je geen zorgen hoeft te maken !!!


    Je bent net begonnen met 2 plantjes kweken ik neem aan dat je planten gewoon buiten staan .
    Denk je zelf dat je beestjes heb die zitten vaak aan de onderkant van het blad daar zou je nog even kunnen kijken
    Als ze buiten staan dan blijft dat wel beperkt ivm er genoeg natuurlijke vijanden aanwezig zijn
    Kweek je binnen dan zal je er maatregelen tegen moeten nemen omdat daar geen natuurlijke vijanden zijn

    Comment

    • Ongeldig
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2016
      • 759

      #3
      De onderste, oudste, eerst aangemaakte bladeren sterven altijd bij iedereen, overal, onder alle omstandigheden af. Niks om je zorgen over te maken dus.
      Verder ff doen wat Nonsense zegt. Als je gaatjes in het blad ziet of andere vraatsporen, de schuldige insecten verwijderen. En de rovende insecten lekker laten zitten.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      • Vikkingvic
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jun 2018
        • 3

        #4
        Beide bedankt voor jullie antwoord

        Comment

        Bezig...