Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren, bruine vlekken, plant vergeelt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren, bruine vlekken, plant vergeelt

    Korting op 420shop
    Wat is er met mijn plant aan de hand?!
    Het is een sin trabajo auto, ik ga overmorgen op vakantie en ineens is mijn plant harstikke licht. Wat moet ik doen??
    Attached Files

    #2
    ff voor de zekerheid? zitten er gaten onderin je pot? Ik zie dat je een emmer gebruikt

    Comment


    • samdw
      samdw commented
      Editing a comment
      Ja zitten meerdere gaten in

    #3
    welke voeding geef je en hoeveel ?

    Comment


    • samdw
      samdw commented
      Editing a comment
      Ik geef geen voeding omdat ik op het forum gelezen had dat er in potgrond al genoeg zat voor een AF

    #4
    Valt wel mee hoor het zijn enkel de onderste bladeren.
    De fan leaves langs​​​onder die geel worden gebeurd wel vaker​​.
    ​​
    Volgens mij stikstof tekort maar daarvoor steek ik mijn hand niet in het vuur.
    Dat vraag je beter aan anderen, of hierop
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-oplosser

    Comment


      #5

      Comment


        #6
        Da's ook niet in 1 of 2 dagen gebeurd he...da's al langer dan een week aan de gang, die onderste bladeren.

        *** Groeivoeding natuurlijk. Dat heeft ze tekort gehad, en dat kan je niet aanvullen met bloeivoeding terwijl de plant nog niet in bloei is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • philly
          philly commented
          Editing a comment
          oh, ik meende het begin te zien van bloei, het prille begin, ook aangezien het een AF is zal het wel ver gaan beginnen als je de grootte van de plant in acht neemt? Maar wat je nu zegt wist ik niet.. weer wat bijgeleerd Bedoel je dat: ook al is de bloeiperiode begonnen en er is een tekort aan voedingsstoffen, eerst het tekort aanvullen met groeivoeding ?

        #7
        Dus na me 5 dagen vakantie bloei en groeivoeding kopen en minder water geven?

        Comment


          #8
          water geven zoals beschreven... en denk dat je beter voeding geeft voor je op verlof vertekt; en dan na je verlof nog eens ; dan kan het al 5 dagen inwerken... heb je niemand om tijdens je verlof water te geven ? 5 dagen is met deze hitte wel redelijk lang...

          Comment


          • samdw
            samdw commented
            Editing a comment
            Ja heb wel iemand die water geeft, heb gister power voeding gegeven, hoop dat het werkt, kan niet startem met bloei en groei aangezien ik geen growshop hier heb en de verzending een dag is...

          #9
          https://azarius.net/seedshop/growing...eding-hybrids/ had deze nog liggen heb hem maar in 2x gegeven

          Comment


            #10
            Als je je aan de voorgeschreven dosering houdt is dat best goeie voeding.
            Als je dit hebt hoef je niks te kopen, die poedervoeding is zeker net zo goed, misschien wel beter.

            Je had het alleen tijdens de groei ook 2x per week moeten geven.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • samdw
              samdw commented
              Editing a comment
              Top! Ja had me beter moeten inlezen, hoop dat die opknapt als ik terug ben zal ik meer inslaan van die power voeding.
          Bezig...
          X