Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaailingen verkleuren bovenin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailingen verkleuren bovenin

    Korting op 420shop
    Een goedemiddag dames en heren
    ik heb op 07-07-18 me zaadjes laten ontkiemen en na 2 dagen in de pot gezet het is een BlackBerry kush autoflower nu moet ik zeggen dat hij lekker groeit buiten maar zie sinds vanochtend een beetje bruin op me bovenste blaadjes verschijnen aan de kant van de stam dus niet de puntjes nu geef ik me plant canna bio rhizotonic die de ph iets doet laten stijgen (heb geen ph meter las dat die niet nodig was voor de canna bio terra plus) omdat de soil zelf regulernd was sorry voor me domme overkomen maar dit is namelijk me eerste kweekje weet iemand hoe het komt dat me blaadjes bij stam wat bruin worden komt dit door de rhizotonic? Alle hulp is meer dan welkom mvg Sebastian

    zit een fotootje bij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik zie het even niet, ik zou mij drukker maken om het onkruid wat uit de grond komt piepen, dat is geen nieuwe aarde neem ik aan ?

      Voor je het weet heb je een bak met brandnetels die alle voeding voor je wietplant opslurpen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Nee het is nieuwe aarde van canna terra plus maar heb bewust kamile en een brandnetel erbij geplant had ergens gelezen dat het de thc productie en stikstofproductie te goede kwam weet niet of dit klopt ben nog een groentje maar je raad me aan het eruit te halen? En bedankt voor je reply is dus niks mis met me dametje

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Serieus

        #5
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #6
          Ik zal morgen ff een duidelijke foto maken ben op het werk nu bedankt voor je tijd man

          Comment


            #7
            Je plantje ziet er gewoon goed uit. Nix aan de hand. Het kan geen kwaad dat er iets in de pot meegroeit, maar zou het zelf ook niet doen, tenzij voor je persoonlijke smaak heeft het geen enkel voordeel om er een brandnetel bij te zetten. Er wordt wel eens geadviseerd dat als je guerilla wilt kweken, het een goed kenmerk is als er veel brandnetels groeien, dat bewijst dat er voldoende stikstof in de bodem zit.

            Als je een beginner bent, dan doe je best niet te veel aan je plantje buiten water geven. Zet ze in een pot die groot genoeg is. En wacht dan maar rustig af. Water geven als je pot wat lichter begint te wegen; nu ziet je aarde er eerder (te) nat uit, zelfs een lichte groene schijn op je aarde. Laat de pot gerust een paar dagen opdrogen...

            je plantje is nu wss ongeveer 2a 3 weken oud? Zet het op een zonnige plaats; en geniet van de groei, het zal steeds sneller gaan!

            Comment


              #8
              Thnx voor je advies Philly ja ze zijn bijna 13 daagjes oud dacht zelf ook all dat ik teveel water gaf zag gister een beetje mos op me grond heb het er af geschraapt ik hou ze de aankomende dragen droog bedankt voor de hulp lad

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door Sebastian0181 View Post
                Nee het is nieuwe aarde van canna terra plus maar heb bewust kamile en een brandnetel erbij geplant had ergens gelezen dat het de thc productie en stikstofproductie te goede kwam weet niet of dit klopt ben nog een groentje maar je raad me aan het eruit te halen? En bedankt voor je reply is dus niks mis met me dametje
                Brandnetels gebruiken toch juist heel veel stikstof? Mensen maken van de bladeren zelfs voeding voor planten. Dus je krijgt nu juist een te kort neem ik aan? Verder zet je ze van jongs af aan samen dus die gaan knokken onder de grond voor voeding. De wortels gaan elkaar in de weg zitten waardoor je wietplantje minder hard groeit. Kan het mis hebben maar volgens mij klinkt dit logischer. En trouwens er zit gewoon genoeg stikstof in de grond lijkt mij.

                Comment


                  #10
                  Heb je weleens opgezocht hoe die auto Blackberry kush er straks uit gaat zien, of heb je gezegd "doe maar een zaadje" ?


                  autobbkush.JPG

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11
                    Qnq ja ik weet hoe die eruit gaat zien ja een echte schoonheid en de toppen heel donker van kleur en de reuk net snoepgoed had deze ooit eens gehaald bij de dizzy duck en vanaf dat moment wist ik als ik iets gaat kweken wordt het deze heyy maar qnq heb jij deze zelf ook gekweekt? Zo ja zou je het erg vinden een foto te posten

                    mvg sebas

                    Comment


                      #12
                      Nee, die heb ik zelf niet gekweekt, via google kun je vanalles vinden er over, ook kweekverslagen.
                      Alles met Blueberry erin heeft grote kans om te verkleuren.
                      Daar komt het dus vandaan, je verkleuring
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #13
                        Nu je het zo zegt qnq had daar niet eens aan gedacht ik zag alleen verkleuring en ging van het ergste uit egt een rooky mistake en had dit kunnen weten aangezien ik weet hoe die eruit kan gaan zien thnx qnq ik zat egt heel Google door te pluizen naar iets wat er op leek bij bladproblemen

                        Comment


                          #14
                          3 weekjes in de bloei nu
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Wat zal die lekker ruiken

                          #15
                          Haha ja man hij ruikt heerlijk citrus, zoet met een minuscuul kush geurtje
                          En prachtig om te zien alle toppen zijn zwart

                          Comment

                          Bezig...
                          X