Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine randjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine randjes

    Korting op 420shop
    Hoi allen,
    Ik probeer zorgvuldig te zijn i.v.m. de trichomen. Ze zijn nog wit maar de blaadjes krijgen bruine randjes?
    Kan dat kwaad?
    Thanks alvast!
    Attached Files

    #2
    Ziet er normaal uit hoor, je bedoelt wss die lichte verkleuring op de rand van de calyx? Dat is normaal; sommige soorten worden zelfs helemaal paars op het einde van het rijpingsproces..

    Nog even geduld en kan genieten van je wietje Krijgen we de hele plant ook eens te zien?

    Comment


      #3
      Thanks voor je reactie Philly, gelijk aan je verzoek voldaan en even 2 foto's gemaakt.
      Attached Files

      Comment


        #4
        Hebben ze in de regen gestaan afgelopen week ?
        Als ze meerdere dagen achter elkaar nat worden en vol in bloei staan zie je dit weleens, als dat een beetje doorzet kan het een voorbode van toprot zijn.
        Het blijft voorlopig droog, dus dat zzou goed moeten komen,maar hou ze in ieder geval goed in de gaten tot je gaat oogsten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ja QnQ....ik begrijp wat je zegt, toprot had ik vorig jaar en dat was waardeloos. Ik heb toen een derde weg kunnen gooien. Ik ga er van uit dat het nu niet zo is omdat het hier (zuid holland) de afgelopen 4 weken 2 keer heeft geregend. Ik word al gek bij de gedachte!

          Comment


            #6
            Dus TOCH toprot

            Comment


              #7
              Da's minder leuk, hopelijk blijft het lokaal... zeker goed verwijderen en niet met dezelfde vingers andere planten aanraken of andere delen van je plant...

              Comment


                #8
                Hoe kan toprot in zo droge omstandigheden ontstaan?

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  De grond is misschien droog, maar de lucht niet de hele dag.
                  's Ochtends staan de planten hier vol met dauwdruppels.

                #9

                Comment


                  #10
                  Ga idd nog niet oogsten en hou het scherp in de gate. Ik heb voor de zekerheid twee toppen geheel verwijderd, nu maar van dag tot dag bekijken.
                  Vanavond gaan ze naar binnen....verwachtingen zijn erg nat!

                  Comment


                    #11
                    Heb je die verwijderde toppen ook na gekeken op rot ? Want i zag geen rot hoor enkel verkleurd blaadje
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X