Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

dunne bladeren bruine randjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dunne bladeren bruine randjes

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik ben aan het kweken op mijn balkon. Omdat het de afgelopen weken zo ontzettend warm was heb ik mijn plant behoorlijk wat water gegeven. De vloer is van hout, de pot donker van kleur, ik denk goed te drinken geven die dames. Het resultaat na een aantal dagen waren klauwvormige bladeren, dunne bladeren en bruine randjes aan de uiteinden. Zie foto's.

    Ik ben benieuwd naar jullie oordeel, ik heb de pot voor de zekerheid voorzien van nieuwe grond, wellicht dat hij ondervoed is?

    Het vreemde is dat ik nog een tweede plant heb die op dezelfde locatie staat en het prima doet.
    Attached Files

    #2
    Sativa's hebben lange dunne vingers dus het zou helpen als je ons vertelt welk soort het is.
    Welke aarde je hebt gebruikt en of je al voeding hebt gegeven.
    Til de potten eens op en voel of ze zwaar zijn, dan staan ze te nat. En dat zorgt voor blokkades in de opname van voeding.

    Je vertelt dat je andere plant het wel goed doet.
    Heb je die hetzelfde behandeld (aarde, voeding, vocht) en is het dezelfde soort?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    Bezig...
    X