Bladprobleem Zwarte vlekjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Krueg3r
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2017
    • 77

    #1

    Bladprobleem Zwarte vlekjes

    Korting op 420shop
    Hallo

    Excuus voor het plaatsen in het verkeerde subforum, ik kon deze niet verwijderen.
    Een van mijn planten heeft last van bladproblemen. zwarte vlekjes. Ben nog rookie en dit is de 2e kweek.

    Het is een Amnesia Auto van wietzaadjes en staan in universele welkoop grond onder HPS, samen met 3 andere Amnesia Auto, 2x NYC Diesel en 2x NYC Diesel Auto ik was zelf al bang dat het overvoeding was en dat ik volgende keer beter 50% cocos erdoor kan mixen.

    Helaas doet alleen de front camera het en de kleurweergave is niet geweldig, maar zo krijgen jullie een idee..


    Kan een plant van zulke brandwonden herstellen? Ik heb nog geen voeding gegeven ze zijn 21 dagen oud, ik heb het bio green starter pakket
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Krueg3r; 28 August 2018, 13:40.
  • Meglow
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 1374

    #2
    ik zie geen zwarte vlekjes.... (??)
    je bladranden kartelen een beetje, mogelijk is het wat warm voor ze.

    Comment

    • Krueg3r
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2017
      • 77

      #3
      Ik zie ze toch echt De leger camouflage kleuren + overal donkere zwarte vaagjes IN het blad, wil het niet eens vlekken noemen, de rest is mooi donkergroen en heeft een even kleur, zoals het hoort

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Meer afstand houden van je plant.
        Je zit er te dicht op dan ga je dingen zien die er niet zijn.

        Mja misschien door de camera maar ik zie niks bijzonders.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #5
          Grond is niets mis mee en
          zoals hier boven genoemd geen zorgen maken...

          Alles komt goed, zo niet?, dan toch!

          Comment

          • Krueg3r
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2017
            • 77

            #6
            Oke dank heren ik laat ze lekker verder groeien. De vorige kweek heb ik verpest denk ik door kwekersgrond te gebruiken, hier zit 6 tot 8 maand voeding in, veel teveel voor jonge planten. In universele 6 tot 8 weken, zo'n 3 weken voor wietplant en dus misschien langer voor auto's

            hopen dat het nu beter gaat ze staan onder 250w en kan altijd nog de wattage boosten naar 440.

            Mij is ook opgevallen dat ze bijna niet drinken, maar toch heel goed groeien.
            Sinds het begin ingewaterd met 1.5L erna pas op dag 21 weer wat gegeven, het kwam er onderaan weer vrolijk uit. Wateren wil ik dus zeker niet vaker dan 2x per week doen.

            Het voeding schema, uitgaande dat ze het dan kunnen gebruiken, bedraagt de helft van de aanbevelen dosis, ik heb een doseerspuit gehaald omdat ik het wel precies wil gaan volgen. Een verslagje zal vast wel volgen als het wat interessanter begint te worden, nu nog niet veel te zien.

            Groei week 4 tot bloei
            0.5 ML grow
            0.5 ML biozym
            0.125 ML calgel

            Bloei
            0,75 ML bloom
            0,35 ML xbloom
            0.5 ML biozym
            0,15 ML Calgel

            Comment

            Bezig...