Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grijze/bruine plekken wietblad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grijze/bruine plekken wietblad

    Korting op 420shop
    Beste mensen

    ik ben een beginnend kweker. Dit is de 3de kweek die ik doe en ik zag vanmorgen op 1 van mijn 7 wietplanten enkele bladeren met bruin/grijze vlekken. Dit is met enkel 1 plant. Kan iemand mij zeggen wat dit juist is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Een geamputeerd blaadje?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja. Ik heb er een afgeknipt. Ik wist niet dat dit niet mocht. Zal ik dus niet meer doen
      Ik vraag me wel af wat die plekken zijn. Is dit een soort van schimmel of juist een tekort of overschot aan iets?

      Comment


        #4
        Idunno man, je vertelt helemaal niks over de planten.

        Zoiets als naar de garage gaan en vragen hoe die deuk in je auto komt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Sorry QnQ. De eerste keer dat ik naar zo een forum kom. De planten staan nu 10 dagen bloei. ze hebben 4 weken gegroeid. De temperatuur in de tent is min. 22 graden en max. 28 graden. De luchtvochtigheid in de tent is nu 45%. Ik gebruik plagron voeding voor de gehele kweek en volgens het schema. Ik ben nu juist 4 dagen geleden overgeschakeld van groei naar bloeivoeding. Soms geef ik enkele dagen gewoon water (steeds op temperatuur door in de tent te zetten de avond ervoor). De tent staat op 1 van mijn slaapkamers die niet gebruikt word en de lucht word afgevoerd naar buiten.

          Comment


          • Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Plaats ook nog even een foto van de hele plant.

          #6
          Ik ben nu niet thuis. Als ik van mijn werk kom vanavond stuur ik die

          Comment


            #7
            Hier is een foto van de volledige plant. Je ziet dat enkele bladen geel worden en beginnen krullen. Ik hoop dat deze foto jullie meer zicht geeft op het probleem.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #8
              Is dat regen of kraanwater en zuur je af? Bio of minerale voeding?

              Comment


                #9
                Dit is kraanwater en ik zuur niet af en het is bio voeding dat ik gebruik

                Comment


                  #10
                  Begint op te vallen dat er heel veel mensen bladproblemen hebben met biovoeding en kraanwater. Beginnen afzuren en hopen dat het bijdraait.

                  Comment


                    #11
                    Ik ben begonnen met mijn water af te zuren en ik hoop dat dit iets opbrengt. Grtz allen

                    Comment

                    Bezig...
                    X