Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Te vroeg geel blad. Nu nog voeding geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te vroeg geel blad. Nu nog voeding geven?

    Korting op 420shop
    Holla,

    dit is nu mijn 3e kweekje en ik heb dit jaar gekozen om geen autoflower te doen.

    Ik ben bij deze plant twee weken geleden gestopt met voeding geven omdat ik dacht dat die nu ongeveer klaar zou zijn.
    zoals op de foto's te zien is zijn de bladeren goed aan het vergelen ( waars door geen voeding) en ruikt de plant vreselijk sterk (tientalen meters).

    ik heb een microscoop bestelt om te kijken naar de trichomen maar omdat het komende dagen nog zo mooi weer wordt, weet ik niet of ik nu nog even voeding moet geven of dat de plant inderdaad bijna klaar is.
    iemand suggesties?.

    Groetjes

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Zie hier de trichomen. met een Microscoop die ik nog had die niet echt goed werkt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Sorry voor de 3 verschillende post maar mocht niet meer dan 1 foto per bericht plaatsen.

      hieronder zie je veel gele bladeren maar ik pluk er zo 15 per dag uit die echt helemaal bruin en verdord zijn.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Ja die is nog niet klaar.
        Of voeding nog zin heeft weet ik niet.
        Niet als je binnen een week wil gaan oogsten denk ik.

        Als je namelijk twee weken te vroeg gestopt bent met voeren dan zou het nu dus de tijd zijn om te stoppen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • doomhel2
          doomhel2 commented
          Editing a comment
          Is het geen optie om ze nog wat te geven en dan nog 2 weken te laten staan. hoef ze niet perseen binnen een week te oogsten, had alleen een inschatting gemaakt dat het rond deze tijd zou zijn maar helaas.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ja, dat kan. Maar wel een voeding waar stikstof (N) in zit, groeivoeding is dat meestal.
          Maar de vergeling is al vrij ver, binnen een paar dagen zal ze helemaal geel zijn waarschijnlijk, als je niks doet.

        #5
        je toppen zullen blijven groeien.
        Met groene of gele bladeren....

        Comment


          #6
          Ik zou niks meer geven dan. Je bent tenslotte al gestopt en ik kon wel al een paar ambers ontdekken. Meeste is iig nog milky.

          ff geduld nog. Kan snel gaan of langzaam.
          gewoon elke dag ff kijken.

          Comment

          Bezig...
          X