Teveel water?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amniesz
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 4

    #1

    Water: Teveel water?!

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    ik ben net bezig met men eerste binnenkweek ik zit momenteel met een vraag of jullie zo vriendelijk willen zijn om me even te helpen.
    Men bladeren zien er momenteel zo uit is dit door te veel water of te weinig.
    merci alvast !
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Sudoma
    Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 706

    #2
    Wat is je setup?

    hoe hoog hangt je lamp en hoeveel water geef je dan?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Te droog of te nat is simpel zelf te bepalen. Til het potje op.

      Hoe groot is de pot, en zit die tot het randje vol aarde?
      Welke lamp, afstand lamp, ventilatie, voeding?

      Je bedoelt dat bobbelige blad, of de randjes die omhoog komen?
      Is dit de enige plek, of heb je het op meer plaatsen?
      Hoe ver zit deze van de inlaat?
      Vragen vragen...ik heb meer vragen dan jij
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Amniesz
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Oct 2018
        • 4

        #4
        Thx voor de reply het was dus degelijk wel water teveel momenteel terug iets beter bezig.
        Dit is hoe momenteel hoe de planten erbij staan.

        setup: 600 watt hps
        ventilator
        afzuigbox 500m3
        18/6 belichting
        Lichthoogte 60 cm plus minus.
        gebruik geen voeding aangezien eerste kweekje te weinig ervaring.

        grtz
        Attached Files

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Misschien door de ventilator toren?
      Bezig...